کد خبر : 1679125 | 30 فروردين 1399 ساعت 11:50 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس سابق بارسلونا، گزینه جانشینی بارتومئو

لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا درحالیکه جنگ داخلی در هیات‌مدیره این باشگاه ادامه دارد، از قصد خود برای بدست آوردن دوباره ریاست باشگاه خبر داد.

رئیس سابق بارسلونا، گزینه جانشینی بارتومئو

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا به درگیری‌های اخیر در بالاترین سطح مدیریتی این باشگاه ورود کرده و اعلام کرد برای جانشینی بارتومئو، و بدست گرفتن سکان هدایت باشگاه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

 

1491495

 

لاپورتا در سال 2015 در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا از بارتومئو شکست خورده و کرسی ریاست را به او واگذار کرده بود. او ولی حالا می‌گوید تنها کسی است که می‌تواند کشتی بارسا را در این  اوضاع بحرانی به ساحل امن هدایت کند. جنگ داخلی در هیات مدیره بارسا از هفته گذشته و زمانی شدت گرفت که شش عضو هیات مدیره به رهبری امیلی روسود نایب‌رئیس هیات مدیره دست‌جمعی استعفا دادند. این گروه بارتومئو را شایسته مدیریت باشگاه ندانستند و روسود حتی پا را فراتر گذاشته و مدعی وجود فساد مالی در این باشگاه شد.

 

لاپورتا در یک دوره هفت ساله ما بین سالهای 2003 تا 2007 ریاست بارسلونا را به عهده داشته، دوره‌ای که با هدایت پپ گواردیولا، بارسلونا به عقیده خیلی‌ها یکی از بهترین تیمهای تاریخ فوتبال را ساخته و پرداخته کرده بود.

 

1491496

 

لاپورتا در این باره گفت:" پروژه ریاست بارسلونا برای من خیلی هیجان‌انگیز است و این روزها در حال جمع‌کردن افرادی هستم که به آنها اعتماد دارم. ما باید برای حل و فصل مشکلات اقتصادی ایده و راه‌حل داشته باشیم. وضعیت باشگاه خیلی حساس است. با توجه به بودجه سه میلیارد دلاری باشگاه، خیلی مهم است که هدف باورپذیر و واقع‌گرایانه‌ای داشته باشیم و پروژه ورزشی‌ای طراحی کنیم که تصویر باشگاه را ارتقا دهد".

 

لاپورتا در ادامه صحبتهایش درباره شرکت در انتخابات ریاست باشگاه گفت:" انتخابات ریاست باشگاه باید طبق برنامه در جولای 2021 برگزار شود. من بیشتر به خاطر بهبود وضعیت بغرنج مالی باشگاه به میدان می‌آیم و برنامه‌ای خواهم داشت که بهبود وضعیت را تضمین می‌کند".

 

دیدگاه‌ها