کد خبر : 1679863 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 13:50 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا، کوتینیو را به چلسی پیشنهاد داد

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، چلسی یکی از تیمهایی است که کوتینیو ستاره بارسلونا به آنها پیشنهاد داده شده است.

بارسلونا، کوتینیو را به چلسی پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند چلسی یکی از تیمهایی است که باشگاه بارسلونا، فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی خود را به آنها پیشنهاد داده است.

 

1492300

 

کوتینیو در ژانویه 2018 بعد از چند فصل درخشش در لیورپول با قراردادی 160 میلیون یورویی راهی بارسلونا شد ولی در این تیم نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و در نهایت به صورت قرضی به بایرن مونیخ واگذار شد.

 

بایرن مونیخ طبق قراداد قرضی‌ای که برای کوتینیو با بارسلونا امضا کرده از این امکان برخوردار است که او را در پایان فصل جاری به صورت دائمی جذب کند ولی تقریبا شکی باقی نمانده که بایرن تمایلی به چنین کاری ندارد.

 

بنابراین بازگشت کوتینیو به نوکمپ در پایان فصل قطعی به نظر می‌رسد و بارسلونا قصد دارد او را هر چه زودتر به تیمی دیگر بفروشد. با توجه به اینکه کوتینیو شخصا مایل است به انگلیس بازگشته و فوتبال را در لیگ برتر دنبال کند احتمال انتقال او به تیمهای لیگ برتری بیشتر به نظر می‌رسد.

 

رسانه‌های انگلیسی در هفته اخیر اعلام کردند یورگن کلوپ و لیورپول تمایل چندانی برای بازگشت کوتینیو به این تیم ندارند و حالا اعلام شده که باشگاه چلسی می‌تواند گزینه اصلی این ستاره برزیلی باشد.

 

دیدگاه‌ها