کد خبر : 1680057 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 14:51 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

بهبودی کرونا و مرخصی از بیمارستان

مهدی تاج از فرانکفورت به تهران می‌آید

مسئولان فدراسیون فوتبال مدت زیادی است که اعلام می کنند مهدی تاج به زودی به ایران برمی گردد.

مهدی تاج از فرانکفورت به تهران می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، رییس سابق فدراسیون فوتبال که در اواخر دیماه سال گذشته به دلیل آنچه بیماری قلبی عنوان شد از سمتش در فوتبال استعفا کرد و بعد از آن به خارج از کشور رفت. او در اروپا مدت زیادی حضور داشت و گفته می شد برای درمان قلب خود خارج از ایران بسر می برد.


اواخر اسفند با بالا گرفتن انتقادها از مهدی تاج مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند او به زودی به ایران برمی گردد و خود او نیز در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد به زودی در بازگشت به ایران درباره موضوعات شفاف سازی می کند.


حالا با گذشت یک ماه و نیم از آن اتفاقات تاج همچنان به کشور برنگشته است. در این خصوص روز گذشته محمود اسلامیان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد او با پایان مراحل درمانی اش به کشور برخواهد گشت و امروز نیز علوی روابط عمومی فدراسیون روی این موضوع صحه گذاشت.


مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: « ایشان در آلمان به کرونا مبتلا شده اند. دوشنبه هفته ای که گذشت از بیمارستان در فرانکفورت مرخص شده اند و به زودی به کشور بازخواهند گشت.»


باید منتظر ماند و دید رییس سابق فدراسیون فوتبال چه زمانی به ایران برمی گردد و به وعده ای که درباره شفاف سازی پیرامون موضوعات مختلف داده بود، عمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها