کد خبر : 1680738 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 13:27 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

روز تغییرات در باشگاه استقلال

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در واکنش به پست هماهنگ بازیکنان این تیم دو عضو سابق این باشگاه را تغییر داد.

روز تغییرات در باشگاه استقلال 

به گزازش ورزش سه، بعد از انتشار خبر برکناری امیر سلطانی و سرپرستی سعید رمضانی به جای او دقایقی پیش محمد نوری مدیر رسانه ای خوش نام استقلال نیز از سمت خود کنار رفت.

 

این تغییر و تحولات در شرایطی است که باشگاه استقلال درگیر پروسه های پیچیده مالی و درحال تلاش برای پیشبرد مشغولیت هایی است که از دوران مدیران گذشته به یادگار مانده و البته مشخص نیست که در دوران مدیریت احمد سعادتمند حل و فصل بشود.

 

بازیکنان استقلال شب گذشته در یک پست هماهنگ به انتقاد از وزیر ورزش و مدیران باشگاه پرداختند و شرایط امروز را حاصل نگاه حداقلی وزیر به باشگاه استقلال به شمار آوردند که این مسأله بلافاصله با واکنش باشگاه استقلال و برکناری دو عضو این باشگاه منجر شده است.

 

البته سعادتمند از قبل قصد داشت  امیر سلطانی را کنار بگذارد و یک چهره ورزشی را به جای او مدیر ورزشی باشگاه استقلال کند که باید دید فرد مورد نظر او برای این پست چه کسی خواهد بود چراکه فعلا سعید رمضانی به عنوان سرپرست این پست در نظر گرفته شده است، سرپرستی که خود در باشگاه استقلال سرپرست است!


اما در عین حال موضوع برکناری محمد نوری فر هم جالب توجه است چرا که او از افراد نزدیک به فرهاد مجیدی به شمار می آید و شاید این تصمیم سعادتمند تلنگری برای ادامه برخی تغییرات در آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ها