کد خبر : 1680949 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 13:57 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه‌های کره‌ای از کرونا ثروتمند می‌شوند!

استارت سریع‌تر فوتبال در کره جنوبی سبب شده تا کشورهای مختلف برای خرید حق پخش K-League اقدام کنند.

باشگاه‌های کره‌ای از کرونا ثروتمند می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، کنترل بسیار خوب کرونا در کشور کره جنوبی سبب شده تا آن ها فرصت آغاز مسابقات ورزشی را سریع‌تر از دیگر کشورهای جهان به دست بیاورند. لیگ فوتبال این کشور از 10 روز آینده و با دیدار تیم های چونبوک موتورز و سوون سامسونگ شروع می‌شود تا فوتبال دوستان کره ای بتوانند بعد از دو ماه لیگ برتر خود را به تماشا بنشینند.

 

این در حالی است که ممکن است آغاز لیگ در دیگر نقاط دنیا تا دو ماه آینده نیز صورت نگیرد. به همین خاطر هواداران فوتبال از نقاط مختلف دنیا پیگیر مسابقات K-League کره جنوبی هستند و این موضوع تا جایی پیش رفته که 10 کشور برای گرفتن حق پخش لیگ کره جنوبی اقدام کرده اند.

 

چین، هنگ کنگ و کرواسی با امضای قراردادهایی پخش لیگ کره جنوبی در تلویزیون های خود را قطعی کرده‌اند. همچنین سه تلویزیون اینترنتی 44، کوپا 90 و Dugout  نیز بازی ها را به صورت اینترنتی پخش می‌کنند. این در حالی است که به گفته رسانه های شرق آسیا، تلویزیون هایی از آلمان، ایتالیا، فرانسه، ایالات متحده و استرالیا در حال انجام مذاکره برای خرید حق پخش هستند.

 

نکته جالب این که بسیاری از این کشورها تا سال گشته به سراغ لیگ کره نمی‌آمدند اما حالا شیوع ویروس کرونا سبب شده تا تیم های کره ای با گرفتن حق پخش بیشتر در کشورهای مختلف، ثروتمندتر شوند. البته 78 بازی K-League هر ساله به صورت رایگان در اختیار تلویزیون های مختلف قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها