کد خبر : 1681639 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:32 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرم ها هنوز ارسال نشده اند؛

ابهام در مجوز حرفه ای 2021 پرسپولیس

مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که AFC هنوز فرم مربوط به مجوز حرفه ای را به این باشگاه ارسال نکرده است.

ابهام در مجوز حرفه ای 2021 پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، باتوجه به بدهی های سنگین خارجی که روی دست باشگاه پرسپولیس مانده، طرفداران این تیم نگران صدور مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان 2021 هستند. در سال های گذشته باوجود این که مبلغ بدهی بسیار کمتر از مبلغ کنونی بود، این باشگاه با مشکلات جدی برای کسب مجوز حرفه ای مواجه بود و حالا طبیعتا شرایط سخت تر هم شده است.

 

اما مسئول امور بین الملل پرسپولیسی‌ها اعلام کرده که AFC هنوز فرم مربوط به این مجوز را ارسال نکرده است: برای دوره قبل به ما اعلام شده بود که فرایند صدور مجوز حرفه‌ای در اسفند ماه آغاز می‌شود اما کار را در اردیبهشت شروع کردند. برای دوره جدید حرفه‌ای‌سازی هنوز تصمیم‌گیری نشده و فرم‌ها نیامده است. در مرحله اول با ارسال فرمی شروع می‌شود که باشگاه‌ها باید نماینده خود و مسوول امور حرفه‌ای‌سازی را مشخص کنند. این فرم هم هنوز برای ما ارسال نشده است. البته با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل بیماری کرونا و تعویق بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، قابل انتظار است.

 

بنابراین احتمالا اخذ مجوز حرفه ای در ماه های آینده استارت می‌خورد و باشگاه پرسپولیس مثل دیگر باشگاه های ایرانی کار سختی برای کسب این مجوزها خواهد داشت. نباید فراموش کرد که علاوه بر حدود 40 میلیارد بدهی به 11 فرد خارجی، پرسپولیسی ها در سال های گذشته برای پرداخت بدهی به بازیکنان داخلی نیز توافق کردند و موعد آن ها نیز به زودی سر می‌رسد.

دیدگاه‌ها