کد خبر : 1681657 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 14:21 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لالیگا در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت:

فرانسه الگویی خوب برای هیچ کشوری نیست

خاویر تباس رئیس لالیگا معتقد است که فرانسوی ها برای نیمه تمام گذاشتن لیگ خود عجله کردند.

فرانسه الگویی خوب برای هیچ کشوری نیست

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که دولت فرانسه به دلیل شیوع کرونا، برگزاری هر رقابت ورزشی را تا ماه سپتامبر ممنوع اعلام کرد تا به این ترتیب، لیگ فوتبال فرانسه نیمه تمام بماند. دو روز پیش نیز تیم پی اس جی به عنوان قهرمانی این رقابت ها معرفی شد و از این پس، تیم ها باید خود را برای فصل بعد مهیا کنند.

تصمیم برای نیمه تمام ماندن لوشامپیونا در داخل فرانسه نیز انتقاداتی را به خصوص از سوی باشگاه لیون در پی داشته است.

 

 

1489620

 

 

خاویر تباس رئیس لالیگا در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت و در مورد از سرگیری لالیگا گفت:« به پایان رساندن لالیگا نه تنها انگیزه اقتصادی دارد که برای بالا بردن سطح روحیه عمومی مردم اسپانیا نیز حائز اهمیت است. ما در کنار باشگاه های اسپانیا هستیم وقدم به قدم همه چیز را تحت نظر داریم.

هدف این است که فصل 20-2019 با امنیت تمام و کمال به اتمام برسد. هنوز زمان از سرگیری لالیگا نامشخص است ولی خیلی زود متوجه خواهیم شد. پروتوکل های تعریف شده در اسپانیا و ایتالیا فوق العاده اند و اجازه می دهند تا تیم ها تمرینات خود را در آرامش شروع کنند.»

 

تصمیم دولت فرانسه و نیمه تمام ماندن لوشامپیونا:« فرانسوی ها خیلی عجله کردند و معتقدم این کشور نمی تواند الگوی خوبی برای دیگر کشورها باشد. لوشامپیونا قابل قیاس با لالیگا و سری آ نیست. دولت فرانسه منافع دیگری را در اولویت قرار دارد و معتقدم پروتوکل ها را نیز دیر اجرا کردند. پزشکان، کارگران و فروشنده های سوپرمارکت ها در خطر بسیار بیشتری نسبت به فوتبالیست ها قرار دارند. به خصوص  با پروتکل هایی که ما تعریف کرده ایم، خطری بازیکنان و کادر فنی را تهدید نخواهد کرد.»

 

 

1493456

 

دیدگاه‌ها