کد خبر : 1682022 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 15:18 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

ینس لمان:

وقتی نایکی باعث حذف آرسنال از چمپیونزلیگ شد!

دروازه بان آلمانی سابق آرسنال شست خانگی تیمش برابر چلسی در لیگ قهرمانان فصل 04-2003 را به گردن توپ نایکی انداخت!

وقتی نایکی باعث حذف آرسنال از چمپیونزلیگ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصل 04-2003 نمایشی رویایی در لیگ برتر داشت و بی شکست توانست عنوان قهرمانی را کسب کند اما توپچی ها در جام حذفی و لیگ قهرمانان، توفیقی کسب نکردند.

آرسنال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و بازی رفت، توانست در استمفورد بریج، چلسی را با تساوی 1-1 متوقف کند. آرسنال در بازی برگشت و با گل خوزه آنتونیو رِیِس نیمه اول را برنده به رختکن رفت ولی در نیمه دوم ابتدا فرانک لمپارد کار را به تساوی کشاند و سپس وین بریج با گل دقیقه 87 خود، توانست چلسی را برنده بازی کند.

در واقع توپچی ها در مدت زمان کوتاهی هم از لیگ قهرمانان و هم از اف ای کاپ انگلیس حذف شدند.

 

 

1494499

 

 

ینس لمان گلر آلمانی وقت آرسنال، با اشاره به بازی برگشت برابر چلسی گفت:« تقویم فشرده بازی ها و به خصوص توپ نایکی باعث شکست مان برابر چلسی شدند. یوفا توپ های "Merlin Vapor" را با توپ "Nike Total 90" عوض کرده بود و اصلا آن تصمیم را درک نکردم. به مقطع پایانی فصل رسیده بودیم و تقویم بازی ها بسیار فشرده بود. بارها این اتفاق برای تیم های انگلیسی افتاده که در روزهای پایانی فصل، همه شانس های شان را از دست می دهند.

توپ نایکی به گونه ای منحرف می شد که مهارش دشوار بود. به سختی می توانستم آن را کنترل کنم و در بازی برگشت برابر چلسی، بسیار به ما ضربه زد. ابتدا لمپارد گل تساوی را زد(لمان روی شوت ماکله له واکنش ضعیفی داشت و روی ریباند، چلسی به گل رسید) و سپس به قدری خسته شده بودیم که نتوانستیم تساوی را حفظ کرده و کار را به وقت اضافه بکشانیم. در نهایت بازی را باحتیم و حذف شدیم.»

 

 

Chelsea vs Arsenal: 7 Classic Clashes Between London's Millennial ...

دیدگاه‌ها