کد خبر : 1682190 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 13:11 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

ولاسکو: ورزش تا کِی تعطیل است؟

خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران می‌گوید اپیدمی کرونا دنیای ورزش را با موقعیت خطیری روبرو کرده و مقابله به آن نیاز به جدیت بیشتری دارد.

ولاسکو: ورزش تا کِی تعطیل است؟

به گزارش "ورزش سه"، خولیو ولاسکو، سرمربی بزرگ والیبال دنیا که سابقه هدایت تیمهای ملی کشورش آرژانتین، تیم ملی ایتالیا و تیم ملی کشورمان را دارد و در حال حاضر مربی تیمهای جوانان ایتالیا است می‌گوید اپیدمی کووید19 دنیای ورزش را با موقعتی خطیری روبرو کرده و مقابله با آن نیاز به جدیت بیشتری دارد اما در صورتیکه اقدامات درستی انجام شود می‌توان بر آن پیروز شد.

 

1494652

 

ولاسکو در گفتگو با رادیو24 ایتالیا گفت:" باید به بچه‌ها بگوییم که همه چیز درست می‌شود. مساله این است که از این به بعد دیگر نمی‌توانیم مثل سابق زندگی کنیم و همان کارهایی را انجام بدهیم که قبل از این اپیدمی می‌کردیم".

 

ولاسکو در ادامه صحبتهایش گفت:" باید بدانیم که چه شرایطی در انتظارمان است. ابتدا مسابقات بدون تماشاچی خواهد بود. در این هیچ شکی نیست. خیلی بهتر است که تهمیدات سخت‌گیرانه را رعایت کنیم چون حتی اگر بعدا بفهمیم که نیازی به این همه سخت‌گیری نبوده هم چیزی را از دست نداده‌ایم".

 

ولاسکو درباره اینکه در دوران قرنطینه و دور بودن از مسابقات والیبالیستها چه کارهایی می‌توانند بکنند چیست، گفت:" می‌توان ویدیوها را آنالیز کرد، می‌توان تمرین ورزشی کرد و البته بهترین کاری که می‌توان کرد تمرین کرد در مقابل رقیب است. البته شکی نیست که نمی‌توان بر افسردگی ناشی از تعطیلی مسابقات غلبه کرد".

 

ولاسکو در ادامه صحبتهایش با این رادیو گفت:" ویروس امروز در کنار ما است و احتمالا تا مهر ماه هم خواهد بود. در فوتبال گفته می‌شود که قصد دارند بازی‌ها را به زودی شروع کنند. ولی سوال این است که دورنمای ورزش چیست؟ سال آینده باز هم هیچ رقابت ورزشی برگزار نخواهد شد؟"

 

 

 

 

دیدگاه‌ها