کد خبر : 1682468 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 21:14 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

او علیه ایران در دادگاه حرف می‌زند؛

میراسماعیلی: ملایی خیانتکار است!

رئیس فدراسیون جودو ایران می‌گوید سعید ملایی در دادگاه ورزش علیه ایران شهادت می‌دهد.

میراسماعیلی: ملایی خیانتکار است!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون جودو در حال حاضر تعلیق است و همین مسئله موجب شده تا حضور ورزشکاران ایرانی از این رشته در المپیک توکیو در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد، اما وزارت ورزش و فدراسیون می‌گوید در تلاش برای رفع این مشکل در دادگاه‌های بین المللی است.

 

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو با اشاره به مشکلاتی که در این راه دارند، اظهار کرد: لکه بسیار سیاهی که در این پروند وجود دارد، این است که فدراسیون جهانی ووشو ۱۵ شاهد به دادگاه ورزش معرفی کرده که از این بین، شاید سه ایرانی حضور دارند و همان‌ها در حال شهادت علیه ایران هستند!

او ادامه داد: موضع گرفتن و صحبت علیه سرزمین مادری، کشور خود و جایی که از آن بالا رفته‌اند و آن کشور برای اجداد و نیاکان‌شان بوده و هست، خیانت بزرگی است.

 

رئیس فدراسیون جودو ایران عنوان کرد: فعلا جودو ما تعلیق است و باید دید در دادگاه ورزش که در بیست و هفتم شهریورماه ۹۹ برگزار می‌شود، چه شرایطی برای جودو ایران پیش می‌آید.

 

میراسماعیلی با اشاره به افراد ایرانی که در مخالفت با ایران صحبت می‌کنند، ابراز کرد: سه نفر در این دادگاه علیه ایران شهادت می‌دهند و خود آقای سعید ملایی نیز بزرگترین خیانت را به ورزش ایران و خود کرد! جدا از همه مسائل، او باید در نظر بگیرد زیر پرچم مغولستانی رفته که سابقه تاریخی و ذهنیت همه ما نسبت به آن کشور چطور است؛ کشوری که در گذشته آن همه تجاوز به ایران کرد.

 

رئیس فدراسیون جودو در حالی این اظهارات را دارد که می‌گوید در صورت بازگشت سعید ملایی به ایران، دوباره پذیرای او خواهند بود.

دیدگاه‌ها