کد خبر : 1683001 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 14:21 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس:

در مورد تمام کردن لیگ فرانسه زود تصمیم‌گیری شد

سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی موناکو، معتقد است که شاید در مورد به پایان رسیدن رقابت های لیگ 1 فرانسه، خیلی زود تصمیم گیری شده باشد.

در مورد تمام کردن لیگ فرانسه زود تصمیم‌گیری شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه رقابت های لیگ 1 به دلیل شیوع کرونا در فاصله 10 هفته تا پایان رقابت ها متوقف شد، در نهایت این رقابت ها نیمه تمام باقی ماند و تیم پاری سن ژرمن به  عنوان قهرمان معرفی شد و تیم های آمیان و تولوز هم به دسته دوم سقوط کردند.

این در حالی است که رقابت های بوندس لیگا قرار است از هفته آینده از سر گرفته شود و لیگ های انگلیس، ایتالیا و اسپانیا نیز احتمالا پیگیری خواهد شد. به همین دلیل، فابرگاس معتقد است در مورد نیمه تمام ماندن لیگ فرانسه خیلی زود تصمیم گیری شد.

او به beIN SPORTS گفت:" تصمیم بزرگی بود که گرفته شد و درک می کنم که چرا چنین تصمیمی گرفتند. اما شاید این تصمیم کمی زود گرفته شد؛ با توجه به اینکه خیلی از لیگ های بزرگ در تلاش هستند تا پیگیری شوند.

 

1493980

 

اگرچه من کاملا دلیل این تصمیم را درک می کنم و بهتر است که از از لحاظ در امنیت باشیم زیرا مهمترین چیز، خانواده و سلامت همه است و باید از این مسئله 100 درصد حمایت کرد. اما شاید می توانستیم تمرینات فردی را در نظر بگیریم که هیچ خطری نداشت. تماسی با کسی به وجود نمی آمد و به کسی نزدیک نمی شدیم.

واضح است که این شرایط خیلی دشوار است و من درک می کنم که نیاز بود که کسی تصمیم گیری کند. ما فقط باید کاری که به ما گفته شده را انجام بدهیم. اکنون لحظات دشواری در زندگی حرفه ای و شخصی ماست اما باید منتظر باشیم و مطمئنا در آینده شرایط برای همه خوب خواهد شد."

دیدگاه‌ها