کد خبر : 1684211 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 11:10 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

گراسا: کرونا، والیبال جهان را متوقف نکرد

درآمد 200 میلیون دلاری از لیگ ملتهای والیبال

رئیس فدراسیون جهانی والیبال درباره اقدامات خودش وهمکارانش در دوران شیوع کرونا به علاقه مندان والیبال در جهان توضیحاتی را ارائه کرد.

 درآمد 200 میلیون دلاری از لیگ ملتهای والیبال

به گزارش "ورزش سه"، آری گراسا، رییس فدراسیون جهانی والیبال در یک پیام ویدیویی برای اهالی والیبال و علاقه مندان به این رشته در سراسر جهان درباره وضعیت والیبال در روزهای کرونایی صحبت کرد.


رییس برزیلی FIVB در این پیام گفت: من از دفترم در ریودوژانیرو با شما صحبت می‌کنم و مانند بسیاری از شما، من هم به دلیل بحران کرونا با خانواده‌ام در قرنطینه هستم.والیبال ورزشی است با میلیون‌ها هوادار و ورزشکار در جهان و به شما می‌گویم که هیچ‌گاه نباید چشم از تراژدی ویروس کرونا برداریم و غافل شویم. من به همه کسانی که نزدیکانشان را در این بحران از دست دادند، از صمیم قلب تسلیت می‌گویم.


وی عنوان کرد: ناراحتی ناشی از قرنطینه، اصلاً قابل مقایسه با از دست دادن زندگی گران‌بها نیست، اما ورزش والیبال باید رو به جلو حرکت کند و اینگونه هم نیز خواهد شد. ما باید دنیای جدید و هیجان‌انگیزی را در والیبال فراهم کنیم. من خلاقیت حیرت‌انگیز و سخت‌کوشی بسیاری را در فدراسیون‌های ملی و کنفدراسیون‌ها دیدم. والیبال باید ارتباط خود را با هواداران این رشته ورزشی حفظ کند.


گراسا ادامه داد: به‌دنبال درآمدزایی بوده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که حداکثر فرصت برای تامین امنیت ورزش در آینده بلندمدت به کار گرفته شده است. تنها برای لیگ ملت‌ها بیش از ۲۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده ایم برای ۱۰ سال آینده که هر سالی ۲۰ میلیون دلار می‌شود و این میزان، بیشتر نیز خواهد شد.بحران کرونا ما را متوقف نکرد و تیم جهانی بازاریابی FIVB به تلاش خود ادامه می‌دهد تا امنیت شرکای بلند مدت خود را تامین کند. ما موفق خواهیم شد، زیرا کارهایی بزرگی در هفت سال گذشته انجام داده‌ایم و ورزش والیبال را برای شرکا و دست‌اندرکاران، بسیار جذاب‌تر کردیم.


وی در پایان با بیان این که در هفته‌های آینده گزارش بیشتری درباره فعالیت‌ها و اقدامات فدراسیون جهانی والیبال ارائه خواهد کرد، گفت: درباره لیگ ملت‌ها، اقداماتی که برای ساحلی انجام شده، پیشرفت شبکه‌های اجتماعی و مسیر والیبال تا المپیک توکیو و همینطور قدرت‌های ملی و باشگاه‌ها در دنیا، در آینده گزارش‌های بیشتری ارائه خواهم کرد.

دیدگاه‌ها