کد خبر : 1684844 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:05 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد بایرن به لروی سانه: شماره 10 مال تو!

روزنامه بیلد می‌گوید بایرن مونیخ قصد دارد پیراهن شماره 10 خود را به لروی سانه وینگر آلمانی منچسترسیتی پیشنهاد بدهد تا او را به پیوستن به این تیم ترغیب کند.

پیشنهاد بایرن به لروی سانه: شماره 10 مال تو!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد مدعی است باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد پیراهن مشهور شماره 10 خود را به لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی پیشنهاد دهد تا به این ترتیب او را برای پیوستن به این تیم ترغیب کند.

 

1497629

 

بایرن از مدتها پیش از تحسین‌کنندگان لروی سانه بوده و در دوازده ماه گذشته شایعات زیادی درباره پیوستن او به باواریایی‌ها منتشر شده است. بایرن در گذشته پیشنهادهایی رسمی برای جذب سانه ارائه داده که از طرف سیتی رد شده و آبی‌های شهر منچستر قصد دارند او را به ماندگار شدن در اتحاد راضی کند.

 

حالا اما بایرن مونیخ قصد دارد پیراهن شماره 10 خود را به عنوان بخشی از پیشنهادش به لروی سانه به او پیشنهاد دهد. ادعای بیلد در حالی مطرح شده که پیراهن شماره ده در حال حاضر در اختیار فیلیپ کوتینیو است. ستاره برزیلی از زمان پیوستن قرضی به بایرن از بارسلونا در این تیم عملکرد چندان بدی نداشته ولی بایرن تمایلی برای دائمی کردن قرارداد او ندارد.

 

1497630

 

پیراهن شماره ده بایرن مونیخ در گذشته توسط اسطوره‌های بزرگ این باشگاه مثل برایان لادروپ، لوتار ماتئوس و آرین روبن پوشیده شده است.

 

 

دیدگاه‌ها