کد خبر : 1685474 | 04 خرداد 1399 ساعت 10:45 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

چهار اسپانیایی سرشناس  در فوتبال کشورهای مختلف

نمایش زندگی ژاوی درقطر در مستندی از آمازون

شرکت Amazon Prime Video فیلم مستندی را تهیه می کند که در آن ژاوی هرناندز بازیکن سابق بارسلونا و مربی حال حاضر السد قطر به همراه هموطنانش دیوید ویا و خوان ماتا و خاوی مارتینزحضور خواهند داشت.

نمایش زندگی ژاوی درقطر در مستندی از آمازون

به گزارش" ورزش سه" به نقل از استادالدوحه روز جمعه 5 ژوئن Amazon Prime Video Spain مستند "فوتبالیست ها در سراسر جهان" را به نمایش می گذارد. این مستند به زندگی ورزشی این چهار بازیکن (ژاوی، دیوید ویا، خوان ماتا و خاوی مارتینز) می پردازد چون ژاوی در قطر ، ماتا در انگلستان و مارتینز در آلمان به کار فوتبال ادامه می دهند و دیوید ویا نیز قبل از بازنشستگی در تیم ویسل کوبه ژاپن بازی می کرد.

 

آمدن به دوحه یکی از بهترین تصمیمات زندگی من است


در مستند "بازیکنان فوتبال در سراسر جهان" که قرار است در خردادماه به نمایش در بیاید ، ژاوی و سه هموطنش درباره زندگی خود در کشورهای محل اقامت خود و اهمیت فوتبال در آنجا صحبت می کنند. 


ژاوی درباره این مستندگفته که در آن به این اشاره کرده که آمدنش به قطر یکی از بهترین تصمیماتی بوده که در زندگی اش گرفته است. او در حالی این حرف ها را زده که  از سال 2015 در این کشور زندگی می کند.

 

1490125


ژاوی که به همراه همسرش در تبلیغ این فیلم مستند حضور پردا کرده ، در باغ خانه مجللس با اولین فرزندش که در ژانویه سال 2016 در دوحه به دنیا آمد و نامش را "آسیا" گذاشت بازی می کند و نشان می دهد که از زندگی اش در قطر بسیار خوشحال است.


در صحنه ای دیگر او ایستاده و برای بازیکنان تیم السد که احاطه اش کرده اند دستورالعمل های فنی را می گوید. این مربی اسپانیایی توضیح می دهد که اشتیاقش به فوتبال بیشتر شده چرا که این راهی است که او می تواند از زندگی لذت ببرد.


ژاوی در سال 2015 و بعد از 17 سال حضور در بارسلونا به قطر آمد و دستاوردهای خوبی را همراه السد داشت. 

 

ژاوی برای دفاع از رنگ های خود به سد حرکت کرد و از فصل 2015-2016 شروع به کار کرد و پس از یک دوره 17 ساله اتوبوس از بارسلونا آمد و در آن به دستاوردها و رکوردهای زیادی دست یافت. او چهارفصل کاپیتان تیم بود و این تیم چهار عنوان قهرمانی در جام امیرقطر، جام قطر، سوپرجام قطر و لیگ ستارگان را کسب کرد. او ازابتدای فصل جاری جانشین فریرای پرتغالی شد و توانست در سوپر جام و جام قطر به قهرمانی برسد.
.

دیدگاه‌ها