کد خبر : 1685505 | 04 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

رابین فن‌پرسی

فن‌خال در جام جهانی به من سیلی زد!

رابین فن‌پرسی می‌گوید لوئیس فن‌خال مربی سابقش یک بار که به دلیل گرفتگی عضله قصد تعویض او را داشته بعد از مخالفتش، به او سیلی زده است.

فن‌خال در جام جهانی به من سیلی زد!

به گزارش "ورزش سه"، رابین‌ فن‌پرسی می‌گوید لوئیس فن‌خال سرمربی سابق تیم ملی هلند، در جام جهانی 2014، زمانی که قصد داشته او را به دلیل گرفتگی عضله از زمین بیرون بکشد، وقتی با مخالفت فن‌پرسی مواجه شده به او سیلی زده است.

 

1498501

 

در دیدار هلند و کاستاریکا در یک‌چهارم نهایی آن جام جهانی، بازی دو تیم در وقتهای قانونی بدون گل تمام شد و به وقت اضافه کشید. در شروع وقتهای اضافه فن‌پرسی دچار گرفتگی عضله شده و فن‌خال سرمربی هلند در کنار زمین می‌گوید که قصد تعویض او را دارد. ولی مهاجم وقت منچستریونایتد از بیرون رفتن خودداری کرده و می‌گوید قصد دارد در زمین بماند و اگر کار به ضربات پنالتی کشید، پنالتی بزند.

 

وقتی کار به ضربات پنالتی می‌کشد، درحالیکه فن‌پرسی در حال تمرکز بوده، از فن‌خال سیلی می‌خورد. این اعترافی است که فن‌پرسی حالا برای اولین بار مطرح می‌کند. او در این باره گفت:" وقتی بازی تمام شد همه کنار خط طولی زمین جمع شده بودیم و ناگهان فن‌خال من را زد. یک سیلی محکم که برق از سرم پرید. فقط توانستم به او بگویم دیگر هرگز این کار را با من نکن".

 

1498502

 

فن‌پرسی در ادامه گفت:" با حالتی شگفت‌زده نگاهش می‌کردم. فن‌خال در واکنش خیلی آرام گفت حالا برگرد به زمین و حواست باشد که پنالتی را گل کنی".

 

 

دیدگاه‌ها