کد خبر : 1685610 | 04 خرداد 1399 ساعت 20:49 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصف اروپا حق دارند به دنبال این ستاره باشند! (عکس)

تیمو ورنر، ستاره آلمانی لایپزیش امشب نمایش فوق العاده ای برابر ماینتس ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش که با تساوی هفته گذشته از کورس قهرمانی فاصله گرفته بود، امشب نمایش فوق العاده ای برابر ماینتس ارائه داد و با برتری 0-5 برابر این تیم موفق شد دوباره در رتبه سوم جدول این فصل بوندسلیگا قرار گیرد. جالب اینجاست لایپزیش در بازی رفت نیز 8 بار دروازه ماینتس را باز کرده بود.

 

اما مطابق انتظار ستاره امشب لایپزیش تیمو ورنر، مهاجم 23 ساله و گلزن این تیم بود. این گلزن ملی پوش موفق شد برابر مایتنس سه بار دروازه حریف را باز کند و با ثبت هت تریک، گامی بلندی برای نزدیک شدن به رابرت لواندوفسکی در کورس آقای گلی این فصل بوندسلیگا بردارد.

 

جالب اینجاست در بین پنج لیگ معتبر اروپا، رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و چیرو ایموبیله از لاتزیو 27 گل به ثمر رسانده اند و تیمو ورنر با 24 گل در رتبه بعدی قرار دارد و این بدان معناست که از سه نفر اول، دو بازیکن در بوندسلیگا بازی می کنند.

 

اما بعید به نظر می رسد فصل بعد تیمو ورنر  جایی در ترکیب لایپزیش داشته باشد. بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا، لیورپول و اینتر برای خرید این ستاره گلزن صف کشیده اند و با توجه به بند حدود 60 میلیون یورو قرارداد تیمو ورنر با لایپزیش، بعید است باشگاه آلمانی توان حفظ او را داشته باشد. یورگن کلوپ، سرمربی مرسی سایدی ها علاقه زیادی به تیمو ورنر دارد و اخبار حاکی از تماس تلفنی این سرمربی آلمانی برای راضی کردن مهاجم ملی پوش لایپزیش است.

 

1498617

 

1498614

 

1498616

 

1498615

دیدگاه‌ها