کد خبر : 1685684 | 05 خرداد 1399 ساعت 11:44 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

رافا بنیتس به تیم سابق خود برمی گردد؟

تلگراف مدعی شد که رافائل بنیتس علاقه زیادی برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس و باشگاه نیوکاسل دارد.

رافا بنیتس به تیم سابق خود برمی گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم‌هایی که طی هفته‌های اخیر بحث‌های زیادی در رابطه با نقل و انتقالاتش مطرح شده باشگاه نیوکاسل انگلیس بوده است. به نظر می رسد که شاهزاده سعودی یعنی محمد بن سلمان در آستانه مالکیت این باشگاه قرار دارد و گفته می‌شود که به زودی این اتفاق رسمی خواهد شد.

 

طی هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه نیوکاسل چه در زمینه مربیگری و چه در بخش بازیکنان مطرح شده است. گفته می‌شود که سرمربیانی نظیر مائوریسیو پوچتینو و ماسیمیلیانو آلگری گزینه اصلی سران این باشگاه برای هدایت نیوکاسل هستند.

 

 

1377584

 

 

حالا و در همین رابطه اما تلگراف مدعی شده رافا بنیتس که پیش از این هم هدایت نیوکاسل را برعهده داشته اشتیاق زیادی برای بازگشت به تیم سابق خود دارد. سرمربی اسپانیایی در حال حاضر هدایت تیم دالیان چین را بر عهده دارد اما با این حال تمایل خود را برای بازگشت به فوتبال اروپا و باشگاه نیوکاسل نشان داده است.

 

طبق گزارش ها نیوکاسل تا پایان فصل به سرمربی فعلی خود یعنی استیو بروس فرصت خواهد داد و در صورت عدم کسب نتایج خوب توسط تیم او، این سرمربی از هدایت تیم انگلیسی برکنار خواهد شد.

دیدگاه‌ها