کد خبر : 1686566 | 09 خرداد 1399 ساعت 18:20 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

منچستریونایتد نیازی به کوتینیو ندارد

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه نیازی به خرید فیلیپ کوتینیو ندارد.

منچستریونایتد نیازی به کوتینیو ندارد

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو که با درخشش در لیورپول، راهی بارسلونا شده بود، در نوکمپ نتوانست انتظارات را برآورده کند و به طور قرضی به بایرن رفت اما در آنجا نیز نتوانست چندان درخشان ظاهر شود.

پیش از این شایعات زیادی در مورد علاقه منچستریونایتد به خرید این ستاره برزیلی منتشر شده بود اما برباتوف معتقد است که با توجه به پیوستن برونو فرناندز به شیاطین سرخ و همچنین حضور پوگبا، این تیم هیچ نیازی به کوتینیو ندارد.

او به Betfair گفت:" باشگاه های لیگ برتری زیادی به دنبال او بودند؛ آرسنال، چلسی، نیوکاسل و حنی منچستریونایتد اما همیشه انتخاب واضح، بهترین انتخاب نیست. همه فکرمی کردند که وقتی او به بارسا برود، فوق العاده خواهد بود اما اینطور نشد. گاهی اوقات برای پیش رفتن، باید عقب بروید. تردیدی نیست که او به یک تیم خوب رفت اما او نیاز به اعتماد سرمربی داشت تا به بازیکن اصلی تبدیل شود تا بتواند به آرامی بازی کند و برای کاری که می خواهد بکند، آزاد باشد.

 

1496546

 

بعضی ها شایعات در مورد آمدن او به منچستریونایتد را نگاه می کنند و در مورد سابقه او در لیورپول حرف خواهند زد و اینکه اگر به الدترافورد برود، هرگز توسط هواداران لیورپول بخشیده نخواهد شد اما صادقانه بگویم منچستریونایتد در حال حاضر اصلا به او نیاز ندارد.

برونو فرناندز از نظر سبک بازی خیلی شبیه او است. او واقعا خوب کار کرده و خرید بسیار آینده داری به نظر می رسد. پوگبا هم که برگشته. اسکات مک تامینای هم فوتبال فوق العاده ای ارائه می دهد. بنابراین خرید کوتینیو بی معنی است."

دیدگاه‌ها