کد خبر : 1686770 | 10 خرداد 1399 ساعت 19:49 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک پیشنهاد لیگ برتری دیگر برای فیلیپ کوتینیو

به نظر می‌رسد که آرسنال هم به جمع مشتریان فیلیپ کوتینیو اضافه شده است.

یک پیشنهاد لیگ برتری دیگر برای فیلیپ کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بازیکنی بود که با شور و اشتیاق فراوان در نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۸ و به امید کسب موفقیت های بیشتر و بالا بردن جام های فراوان به بارسلونا پیوست. با این حال اما ستاره برزیلی هیچ گاه نتوانست روزهای خوبی را در نوکمپ تجربه کند؛ موضوعی که باعث شد او خیلی زود و بعد از تنها چند ماه به شکل قرضی راهی بایرن مونیخ شود.

 

اگرچه کوتینیو شروع خوبی در جمع باواریایی‌ها داشت اما رفته رفته اوضاع در بایرن نیز پیچیده شد و اخیراً تیم آلمانی به شکل رسمی اعلام کرد علاقه ای به دائمی کردن قرارداد هافبک برزیلی ندارد و در نتیجه کوتینیو در پایان فصل به نوکمپ بازخواهد گشت.

 

 

1499374

 

 

از طرفی گفته می شود که باشگاه کاتالانی هم هیچ علاقه ای به حفظ فیلیپ کوتینیو ندارد. به نظر می رسد که بارسا قصد دارد برای تامین منابع مالی به منظور جذب لائوتارو مارتینز، کوتینیو را به فروش برساند.

 

طی هفته‌های گذشته شایعاتی درباره علاقه چند تیم لیگ برتری به کوتینیو مطرح شد. به نظر می‌رسد تیم‌هایی نظیر منچستریونایتد، چلسی و لسترسیتی خواهان جذب این بازیکن هستند اما حالا le10sport مدعی شده که آرسنال هم به جمع مشتریان کوتینیو اضافه شده و میکل آرتتا قصد دارد برای تقویت خط هافبک خود این بازیکن را به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها