کد خبر : 1687270 | 13 خرداد 1399 ساعت 10:56 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی: فدراسیون بسکتبال با باشگاه‌ها تعامل کند

سرمربی فصل گذشته تیم شیمیدر قم گفت: فدراسیون برای تعیین تاریخ برگزاری لیگ برتر با باشگاه‌ها جلسه گذاشته و تعامل کند.

اسلامی: فدراسیون بسکتبال با باشگاه‌ها تعامل کند

به گزارش "ورزش سه"محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم شیمیدر قم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد:‌ هنوز جلسه جدید باشگاه برای تصمیم گیری در مورد مسائل مختلف برگزار نشده و منتظر هستیم تا در اولین فرصت با مدیر عامل باشگاه نشستی داشته باشیم. فعلا مشخص نیست که در فصل جدید شیمدر تیم داری خواهد کرد یا خیر، به دلیل شرایطی که کرونا ایجاد کرده هیچ نظری در این مورد اعلام نشده است.

 

او در واکنش به تصمیم فدراسیون بسکتبال برای برگزاری زودتر لیگ نسبت به سال‌های گذشته، اظهار کرد: اگر قرار است امسال رقابت‌های لیگ زودتر برگزار شود، بهتر است فدراسیون ابتدا جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه‌ها برگزار کند تا نظرات آن‌ها را نیز جویا شود. باید دید باشگاه‌ها می‌توانند برای آن زمان بودجه در نظر گرفته و برنامه‌های خود را تدوین کنند یا خیر، همه این مسائل می‌تواند با یک جلسه و تعامل تعیین تکلیف شود.

 

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال شیمیدر قم، در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برنامه خاصی را جهت برگزاری لیگ به باشگاه‌ها اعلام کرده یا خیر؟ توضیح داد: تا کنون هیچ برنامه‌ای اعلام نشده و همه منتظر نظر ستاد ملی مبارزه با کونا هستند. به هر حال فضای مسابقات بسکتبال مانند فوتبال نیست که باز باشد و باید شرایط را بررسی کرد. با این حال تاکید من بر آن است که فدراسیون برای مشخص کردن تاریخ برگزاری مسابقات، بهتر است با باشگاه‌ها جلسه‌ای را برگزار کند. 

 

اسلامی در پاسخ به این سوال که در صورت پیشنهاد باشگاه شیمیدر، به همکاری خود با این تیم ادامه می‌دهد؟ تصریح کرد: صد درصد به این پیشنهاد پاسخ مثبت می‌دهم. شیمیدر از معدود باشگاه‌های خصوصی است که مدیریت آن شناخت کاملی از ورزش، بسکتبال و نحوه باشگاه داری دارد. اگر نظر مدیریت بر آن باشد که با بنده همکاری کنند، این پیشنهاد را می‌پذیرم.

دیدگاه‌ها