کد خبر : 1687757 | 15 خرداد 1399 ساعت 21:49 | 37.4K بازدید | 1 دیدگاه

رئال مادرید و احتمال هایجک ستاره مورد علاقه بارسا

اسکای اسپورتس مدعی شد که رئال مادرید به کورس رقابت برای جذب لائوتارو مارتینز اضافه شده است.

رئال مادرید و احتمال هایجک ستاره مورد علاقه بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ماه هاست که بحث حضور لائوتارو مارتینز در بارسلونا بسیار دنبال می‌شود. با این حال طی هفته های گذشته گفته شد که باشگاه اینتر تنها در صورت دریافت بند آزادسازی این ستاره آرژانتینی یعنی ۱۱۱ میلیون یورو راضی به فروش او خواهد شد؛ موضوعی که به نظر میرسد بلوگرانا با آن مشکل دارد و آنها قصد دارند برای کاهش قیمت لائوتارو چند بازیکن را به معامله جذب این بازیکن وارد کنند.

 

در همین حال حالا اسکای اسپورتس مدعی شده که رئال مادرید هم علاقه خود را به جذب مهاجم ۲۲ ساله اینتر نشان داده است. لوس بلانکوس در مقایسه با رقیب سنتی خود یعنی بارسا به لحاظ اقتصادی در وضعیت به مراتب بهتری به سر می برد.

 

 

1498291

 

 

از طرفی رئال مادرید به دنبال جذب یک مهاجم و به نوعی جانشین مطمئن برای کریم بنزما است. باشگاه اسپانیایی در حال حاضر ماریانو دیاز و لوکا یوویچ را هم در خط حمله خود می بیند اما این دو بازیکن نتوانسته اند تا به اینجای فصل انتظارات هواداران رئال را برآورده کنند.

 

اسکای اسپورتس در ادامه این گزارش خود از دو شرط اینتر برای فروش لاوتا رونمایی کرده است. اول اینکه نراتزوری تنها ۱۱۱ میلیون یورو برای فروش او می‌خواهد و دوم اینکه تیم آنتونیو کونته باید بتواند یک جایگزین مناسب برای ستاره آرژانتینی جذب کند.

دیدگاه‌ها