کد خبر : 1688476 | 19 خرداد 1399 ساعت 16:37 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

توماس فرمالن:

پیوستن فن پرسی به منچستر همه را شگفت زده کرد

انتقال رابین فن پرسی از آرسنال به یونایتد برای بسیاری باورنکردنی جلوه می کرد.

 پیوستن فن پرسی به منچستر همه را شگفت زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، رابین فن پرسی سال 2004 بود که به آرسنال پیوست. در طی 8 فصل او 278 بازی برای توپچی ها انجام داد و 132 گل به ثمر رساند و آقای گل برتر انگلیس هم شد ولی در نهایت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ترجیح داد به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت بدهد و با 22.5 میلیون یورو راهی این یونایتد شد.

 

 

1501732

 

 

انتقال او برای آرسنالی ها باورنکردنی بود و موجی از خشم را میان هوادران این باشگاه به دنبال داشت. فن پرسی در حالی راهی منچستر شد که کاپیتان آرسنال محسوب می شد. او توانست با شیاطین سرخ در فصل 13-2012 فاتح لیگ برتر انگلیس شود.

 

 

1501733

 

 

توماس فرمالن مدافع بلژیکی که در آن مقطع با فن پرسی در آرسنال هم تیمی بود، هنوز آن انتقال را باور ندارد.

او به وبسایت آرسنال گفت:« فکر می کردم فن پرسی مثل تیری آنری و یان رایت تبدیل به یک افسانه در آرسنال خواهد شد و جدایی او حیرت زده ام کرد. می دانستم او قصد ترک باشگاه را دارد ولی انتقال ناگهانی اش به یونایتد برای هیچکس باورکردنی نبود و یک سورپرایز بزرگ بود.

دوست داشتم او در آرسنال بماند و با او در این مورد صحبت نیز کردم. فن پرسی فصل 12-2011 بهترین بازیکن لیگ شد و از لحاظ آماری بهترین فصل خود را پشت سر گذاشته بود اما در نهایت او مخالفت کرد. در واقع شخصیت او به قدری قوی بود که کسی نمی توانست نظرش را عوض کند. همین شخصیت او را به چنان بازیکن بزرگی تبدیل کرده بود. فن پرسی می خواست برود و در نهایت نیز تصمیمش را عملی کرد.»

 

 

1029116

هشت سال بعد توپچی ها با شرایطی مشابه روبرو شده اند و پیر امریک اوبامیانگ ممکن است این باشگاه را به مقصد یونایتد ترک کند. او نیز  بهترین گلزن آرسنال و آقای گل لیگ برتر است.

 

دیدگاه‌ها