کد خبر : 1689006 | 22 خرداد 1399 ساعت 11:46 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساموئل اتوئو

به ژاوی گفتم تا خدای فوتبال در بارسا است مربی‌اش شو!

ساموئل اتوئو ستاره سابق بارسلونا، از لیونل مسی به عنوان خدای فوتبال یاد کرده و می‌گوید به ژاوی توصیه کرده تا زمانی که مسی در بارسا حضور دارد به تیم سابقش برگردد.

به ژاوی گفتم تا خدای فوتبال در بارسا است مربی‌اش شو!

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو، اسطوره فوتبال کامرون و ستاره سابق بارسلونا با اظهارنظر جدید خود درباره همبازی‌های سابقش لیونل مسی و ژاوی خبرساز شده است. اتوئو می‌گوید به ژاوی توصیه کرده تا زمانی که خدای فوتبال، لیونل مسی، هنوز در بارسا توپ می‌زند به باشگاه خود برگردد.

 

1502302

 

ژاوی که از اسطوره‌های بزرگ باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید این روزها هدایت تیم السد قطر را به عهده دارد. اما اخیرا شایعات زیادی درباره بازگشت او به کاتالونیا و پذیرفتن پست در کادر فنی بلوگرانا مطرح شده است.

 

درحالیکه ژاوی پیش از این اعلام کرده خود را هنوز آماده بدست گرفتن سکان هدایت بارسلونا نمی‌داند ولی اتوئو می‌گوید به همبازی سابقش توصیه کرده که بیشتر از این صبر نکند و تا زمانی که فرصت کار کردن با مسی، یا به قول او خدای فوتبال، وجود دارد از این فرصت استفاده کند.

 

1502303

 

اتوئو در مصاحبه با رادیو کاتالونیا گفت:" به ژاوی گفتم هر اتفاقی بیفتد باید به بارسلونا برگردد. به او گفتم تا زمانی که خدای فوتبال هنوز در بارسا توپ می‌زند باید به تیمش برگردد".

 

اتوئو در بخش دیگری از صحبتهایش گفت:" ژاوی با مسی همبازی بوده و در نتیجه کار کردن به عنوان مربی با مسی برایش از خیلی‌های دیگر راحت‌تر است".

 

 

دیدگاه‌ها