کد خبر : 1689137 | 23 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مذاکرات نیوکاسل برای جذب ستاره بارسا

فرانس فوتبال مدعی شد که نیوکاسل مذاکرات خود را برای جذب فیلیپ کوتینیو آغاز کرده است.

آغاز مذاکرات نیوکاسل برای جذب ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بازیکنی بود که با امیدهای فراوان لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد اما هیچ گاه نتوانست روزهای خوبی را در جمع آبی اناری ها سپری کند؛ موضوعی که سبب شد، این ستاره برزیلی خیلی زود نوکمپ را ترک کند و با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شود.

 

کوتینیو امیدوار بود که در بایرن بتواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند و حتی این باشگاه را برای دائمی کردن قراردادش تحریک کند. اگر چه روزهای ابتدایی حضور او در بایرن بسیار امیدبخش بود اما رفته‌رفته همان اتفاق بارسا، در مونیخ نیز برایش تکرار شد تا باشگاه آلمانی رسماً اعلام کند که او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

 

 

1493158

 

 

در روزهای اخیر بحث درباره آینده فیلیپ کوتینیو بسیار داغ دنبال شده است. اکثر قریب به اتفاق منابع معتبر اعتقاد دارند که لیگ برتر انگلیس مقصد بعدی این هافبک برزیلی خواهد بود. در ابتدا گفته شد که چلسی خواهان به خدمت گرفتن کوتینیو است اما با این حال در روزهای اخیر بحث حضور او در یکی از دو تیم تاتنهام یا نیوکاسل بسیار جدی تر بوده است.

اینطور به نظر می آید که طی روزهای آینده بحث مالکیت شاهزاده سعودی یعنی محمد بن سلمان در نیوکاسل رسمی خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که او قصد دارد ستاره های زیادی را برای تیمش به خدمت بگیرد که حالا فرانس فوتبال مدعی شده نیکواسل یا یکی از آنهاست و حتی باشگاه انگلیسی مذاکرات خود را با او آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها