کد خبر : 1687264 | 13 خرداد 1399 ساعت 10:40 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت ایرانی کوتینیو: فیلیپ به انگلیس برمی‌گردد

درحالیکه شایعات زیادی درباره پیوستن کوتینیو به چلسی یا منچستریونایتد مطرح است ایجنت ایرانی او می‌گوید این ستاره برزیلی خواهان بازگشت به لیگ برتر انگلیس است.

ایجنت ایرانی کوتینیو: فیلیپ به انگلیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بعد از دورانی دشوار در بارسلونا و یک فصل بازی در بایرن مونیخ به عنوان بازیکن قرضی اخیرا با شایعاتی درباره تمایل دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد برای جذب او مواجه بوده است. حالا ایجنت ایرانی کوتینیو با تایید این شایعات می‌گوید خود کوتینیو هم مایل به بازگشت به لیگ برتر است.

 

1500460

 

کوتینیو که پیش از انتقال به بارسلونا در ژانویه 2018 یکی از ستاره‌های مهم لیورپول بود در این تیم کاتالان نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت بدرخشد. او سپس به صورت قرضی به بایرن پیوست ولی نتوانست مونیخی‌ها را هم برای خریدش به صورت دائمی راضی کند. حالا از دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد به عنوان مشتریان اصلی او نام برده می‌شود هر چند بر اساس شایعات دیگر تیمهای انگلیسی مثل تاتنهام، آرسنال و لیورپول هم نیم‌نگاهی به او دارند.

 

کیا جورابچیان ایجنت ایرانی کوتینیو در این باره به اسکای گفت:"  فیلیپ کوتینیو تمایل دارد به لیگ برتر انگلیس برگردد. شاید این اتفاق امسال نیفتد و شاید هم بیفتد، کسی دقیقا نمی‌داند. ما واقعا تا این لحظه با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ایم".

 

ایجنت کوتینیو با رد شایعات درباره قیمت نجومی بارسلونا برای واگذاری کوتینیو گفت:" من این رقمها را نشنیده‌ام و ما با باشگاه بارسلونا درباره هیچ رقمی صحبت نکرده‌ایم. هیچکدام از این رقمهایی که گفته می‌شود بین ما مطرح نشده".

 

 

دیدگاه‌ها