کد خبر : 1689679 | 25 خرداد 1399 ساعت 19:46 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

دوناروما- میلان؛ در آستانه تمدید به همراه یک بند مهم

به نظر می‌رسد که جان لوئیجی دوناروما برای تمدید با میلان چراغ سبز نشان داده اما با این حال بندی نیز در قرارداد وی گنجانده خواهد شد.

دوناروما- میلان؛ در آستانه تمدید به همراه یک بند مهم

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای کوریر دلاسرا مذاکرات بین مدیربرنامه‌های جانلوئیجی دوناروما یعنی مینو رایولا و باشگاه میلان به خوبی پیش رفته است و به نظر می رسد که این دروازه بان ایتالیایی در آستانه تمدید قرارداد روسونری قرار گرفته است.

 

در واقع به نظر می‌رسد که دوناروما قصد دارد تعهد و وفاداری خود را به باشگاه میلان نشان دهد. این در حالی است که او در یکی دو فصل اخیر پیشنهاد های جذابی از باشگاه هایی نظیر رئال مادرید، منچستریونایتد، یوونتوس و پاری سن ژرمن دریافت کرده است.

 

 

1483152

 

 

از آنجا که قیمت های نقل و انتقالات در تابستان امسال به دلیل بحران COVID-19 کاهش می یابد، هر دو طرف می توانند توافق کنند که قرارداد دروازه‌بان ایتالیایی تا سال 2023 یا 2024 تمدید شود. در صورت محقق شدن این موضوع دوناروما سالیانه حدود 6 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

 

از طرف دیگر گفته می‌شود که یک بند مهم نیز در قرارداد این دروازه بان جوان و خوش آتیه گنجانده خواهد شد؛ بر این اساس در صورت ناکامی میلان در راه رسیدن به رقابت های اروپایی، باشگاه های خواهان دوناروما می‌توانند این گلر را با پرداخت مبلغ 60 میلیون یورو به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها