کد خبر : 1691353 | 03 تیر 1399 ساعت 16:20 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیزو خونسرد مثل همیشه

واکنش زیدان به جنجال زمانبندی بازی های لالیگا

سرمربی رئال در نشست خبری بازی با مایورکا طبق انتظار با پرسشی در مورد برنامه زمانی بازی های رئال و بارسا تا هفته 34 روبرو شد.

واکنش زیدان به جنجال زمانبندی بازی های لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی دشوار در خانه رئال سوسیداد، فردا در زمین خود میزبانی از مایورکای قعر جدولی را برعهده دارد. رئال صدرنشین لالیگاست و دوست ندارد این جایگاه را از دست بدهد؛ ضمن اینکه به سبب شکست 1-0 بازی رفت، انگیزه های بالایی نیز برای انتقام دارد.

 

 

1505202

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« اصلا خودمان را از پیش برنده نمی دانیم و معتقدم شرایط هر دو تیم برابر است. مایورکا برای سه امتیاز مقابل ما قرار می گیرد و در هر لحظه ممکن است به ما ضربه بزند. آنها در بازی رفت این را ثابت کردند. تمرکز ما فقط روی بازی است و از دقیقه یک تا 90 باید برای پیروزی بجنگیم.»

 

جنجال های زمانبندی بازی ها:« اینجا هر کسی کار خودش را انجام می دهد. من هم نظر خودم را دارم ولی در این مورد دخالت نمی کنم. یک روز بحث زمانبندی است و یک روز هم بحث اعتراضات داوری. دغدغه من فقط بازی فرداست که مثل یک فینال است. 8 بازی باقیمانده و بازی فردا هم اهمیت خاص خودش را دارد. هر کسی در قبال این مسائل نظر خودش را دارد و برای من هم قابل درک هستند.

در نهایت این تقویمی است که داریم و قرار هم نیست تغییر کند. به چیزی که باید فکر کنیم، استراحت و ریکاوری خوب پس از بازی هاست. در رسانه ها مرتب در مورد اتفاقاتی که قرار است رخ دهد صحبت می شود و این غیر طبیعی نیست چرا که کار رسانه همین است. همیشه کُری و رقابت بین رئال و بارسا وجود دارد ولی من خودم را وارد این قضایا نمی کنم. خودم را وقف تیمم کرده ام چرا که تنها چیز مورد علاقه ام، اتفاقاتی است که قرار است داخل زمین بیفتند.»

 

 

1505205

 

 

هازارد و وینیسیوس همزمان در زمین:« این غیرممکن نیست ولی هدف این است که هر دو در زمین راحت باشند. ادن و وینیسیوس هم پست هستند و دوست دارم هر بازیکنی در پست خودش بازی کند، نه اینکه مجبور باشد در جایی بازی کند که تخصص ندارد. البته که می توان به هر دو همزمان میدان داد و در این تردیدی ندارم.»

 

وضعیت راموس و هازارد برای بازی مقابل مایورکا:« فعلا باید تا فردا صبر کنیم. بازی های زیادی در مدت زمانی اندک باید انجام دهیم و ریکاوری خوب اهمیت بالایی دارد. الان نمی توانم پیش بینی کنم فردا بازی خواهند کرد یا خیر.»

 

 

1504060

 

 

شرایط مصدومیت ایسکو:« بازگشت او خبر خوبی بود. مصدومیت ایسکو چندان جدی نبود و فردا در فهرست قرار خواهد داشت.»

 

غیبت کاسیمیروی محروم:« او فردا با ما نیست و باید ترکیبی متفاوت را در میدان قرار دهم. این کاری است که باید انجام دهم.»

 

گرت بیل:« فردا یک بازی مهم پیش رو داریم و روی همه حساب می کنم. گرت نیز با ماست و این تنها چیزی است که در مورد او می توانم بگویم.»

 

دیدگاه‌ها