کد خبر : 1691464 | 04 تیر 1399 ساعت 08:30 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

رهبری: سهمیه داریم و خیال‌مان راحت است

ملی‌پوش شمشیربازی گفت: سهمیه را گرفته‌ایم و تا برگزاری المپیک در سال آینده خیال مان راحت است.

رهبری: سهمیه داریم و خیال‌مان راحت است

به گزارش "ورزش سه"، محمد رهبری، ملی‌پوش شمشیربازی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد شرایطش، وضعیت شمشیربازی و کرونا صحبت‌هایی را انجام داده است که در زیر می‌خوانید:

 

* از شرایط این روزهایتان برایمان بگویید، چه کارهایی انجام می‌دهید؟

شرایط خیلی سختی است و در بلاتکلیفی به سر می‌بریم و این بلاتکلیفی هم اذیت کننده است. تاکنون انقدر استراحت نکرده بودیم و امیدوارم زودتر از این شرایط خارج شویم.

 

* تهران تمرین می‌کنی؟

خیر، رشت هستم. مشخص نیست اردوها چه زمانی برگزار می‌شود و اگر برنامه ریزی شود و شرایط فراهم باشد، به تهران می‌آییم. در حال حاضر تمرینات هوازی و بدنسازی انجام می‌دهم.

 

* با مربیان در ارتباط هستی؟

بله هم با پیمان فخری سرمربی و هم با قربانی مربی تیم ملی ارتباط داریم و برنامه‌های روزانه را دریافت می‌کنیم.

 

* در این مدت تست کرونا داده‌اید؟

خیر، چون خیلی به ندرت از خانه بیرون می‌روم و علائمی هم نداشته‌ام. البته اواخر سال گذشته یک سرماخوردگی شدید داشتم که نمی دانم کرونا بود یا خیر که به سلامتی تمام شد.


* تعویق المپیک به سودتان شد یا ضرر کردید؟

تیم ما در اوج بود و شرایط خیلی خوبی داشتیم و حیف شد، اما بچه ها پتانسیل این را دارند که دوباره به اوج بازگردند. البته از سوی دیگر برای ما که سهمیه گرفته بودیم، بد هم نشد و خیال مان راحت است. سال گذشته مسابقات زیادی شرکت کرده بودیم و از لحاظ جسمی خسته بودیم و این چند ماه باعث شد استراحت خیلی خوبی داشته باشیم.

 

* صحبت‌هایی در مورد لغو المپیک در سال بعد هم می‌شود.

من هم شنیده‌ام و ترسم این است که باز هم برگزار نشود. امیدوارم حتی اگر بدون تماشاگر هم باشد، برگزار کنند، چون اگر این اتفاق نیفتد، ورزشکاران ضرر زیادی می‌کنند.

 

* فکر می‌کنی شرایط برگزاری لیگ شمشیربازی وجود دارد؟

لیگ فوتبال در حال آغاز است و فکر می‌کنم برای رشته ما هم باید برگزار شود. درگیری در شمشیربازی کمتر از فوتبال است و از سوی دیگر شمشیربازان با کلاه هستند و همین کار جلوگیری می‌کند.

دیدگاه‌ها