کد خبر : 1691797 | 05 تیر 1399 ساعت 19:20 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

وداع یونایتد با 9 بازیکن جوان در میانه بحران کرونا

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد 9 بازیکن جوان خود را که از پرورش‌یافتگان آکادمی این باشگاه هستند بازیکن آزاد اعلام خواهد کرد.

وداع یونایتد با 9 بازیکن جوان در میانه بحران کرونا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که هفته آینده بعد از منقضی شدن قرارداد 9 بازیکن خود که از پرورش‌یافتگان آکادمی این باشگاه هستند، با آنها قرارداد جدیدی امضا نکرده و این بازیکنان جوان را بازیکن آزاد اعلام خواهد کرد.

 

1505847

 

بر اساس اعلام باشگاه منچستریونایتد، دمتری میچل، کمرون براث‌ویک جکسون، ایتن همیلتون، دیون مک‌گی، لارجی رمضانی، جرج تانر، آیدان بارلوو، کیه‌ران اوهارا، و الکس فویتیچک، 9 بازیکنی هستند که بعد از منقضی شدن قرارداد فعلی‌شان در تاریخ 30 ژوئن آزاد شده و قرارداد جدیدی با آنها امضا نخواهد شد.

 

البته این بازیکنان که باشگاه را ترک می‌کنند یک بسته حمایتی دریافت کرده و به آنها اجازه داده خواهد شد بعد از شروع تمرینات پیش‌فصل در مجموعه تمرینی کرینگتون حضور به هم برسانند تا بتوانند آمادگی بدنی‌شان را حفظ کنند. یونایتد همچنین وعده داده برای پیدا کردن باشگاه جدید به این بازیکنان جوان خود کمک خواهد کرد.

 

البته باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده که تصمیم گرفته بازیکنان زیر 19سال خود را آزاد نخواهد کرد چرا که آکادمی یونایتد مایل نیست در دوران اپیدمی کرونا این تلقی ایجاد شود که جوانان خود را رها کرده است.

 

از میان این 9 بازیکن، رمضانی که در این فصل در بازی مقابل آستانه قزاقستان در لیگ اروپا اولین بازی‌اش برای تیم بزر گسالان یونایتد را انجام داده از طرف باشگاه پیشنهاد قرارداد دریافت کرده ولی آن را رد کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها