کد خبر : 1692080 | 07 تیر 1399 ساعت 11:15 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

دی‌بروین: لیورپول بهتر است ولی ما چمپیونزلیگ را داریم

کوین دی‌بروین ستاره منچسترسیتی می‌گوید لیورپول امسال نسبت به سیتی تیم بهتری بوده ولی سیتیزن‌ها می‌توانند در دیگر رقابتها فصل را با موفقیت به پایان برسانند.

دی‌بروین: لیورپول بهتر است ولی ما چمپیونزلیگ را داریم

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید لیورپول امسال نسبت به سیتی تیم بهتری بوده و قهرمانی در لیگ برتر حق شاگردان  یورگن کلوپ بوده است. اما دی‌بروین می‌گوید سیتی باید ناکامی در لیگ برتر را فراموش کرده و توجهش را به جام حذفی و چمپیونزلیگ معطوف کند چرا که این دو رقابت به او و تیمش فرصت می‌دهند تا فصل را فارغ از نتیجه لیگ برتر، با موفقیت به پایان برسانند.

 

سیتی روز پنج‌شنبه در دیدار خود مقابل چلسی در لیگ برتر با نتیجه 2-1 شکست خورد تا جام قهرمانی را هفت هفته مانده به پایان لیگ به حریفش لیورپول تقدیم کند. قهرمانی‌ای پس از سی سال برای لیورپولی‌ها که دی‌بروین اذعان دارد امسال حق آنها بوده است.

 

1506238

 

دی‌بروین در این باره گفت:" ما می‌دانستیم که بعد از قرنطینه رسیدن به لیورپول غیرممکن است. وقتی تیم می‌بازد و ناکام می‌شود ناراحتی طبیعی است ولی من معتقدم ما آنقدر صادق هستیم که بگوییم لیورپول امسال از ما بهتر بود".

 

ستاره بلژیکی سیتی در ادامه گفت:" ما امسال خیلی تلاش کردیم و خوب بازی کردیم ولی به اندازه کافی خوب نبودیم. ما می‌توانیم به این واقعیت اعتراف کنیم. ولی ما هنوز تا پایان این فصل سیزده یا چهارده بازی دیگر داریم. بنابراین فرصت بازی کردن زیاد است و ما هدفهای زیادی داریم. ما بعد از لیورپول دومین تیم برتر هستیم و در جام حذفی و چمپیونزلیگ شانس‌های بزرگی داریم. تصور کنید اگر این دو جام را ببریم، این فصل برایمان فوق‌العاده تمام خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها