کد خبر : 1692727 | 09 تیر 1399 ساعت 21:45 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیمو ورنر و فاش کردن دلیل انتخاب چلسی

تیمو ورنر از پیوستن به چلسی بسیار خوشحال به نظر می رسد.

تیمو ورنر و فاش کردن دلیل انتخاب چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که بعد از کش و قوس های فراوان و شایعات زیادی که در رابطه با آینده ستاره آلمانی یعنی تیمو ورنر مطرح شده بود، این بازیکن نهایتاً از تیم جدید خود رونمایی کرد و مشخص شد که از فصل آینده در استمفوردبریج و برای چلسی توپ خواهد زد.

 

تیمو ورنر حالا ضمن خوشحالی از حضور در چلسی در مصاحبه ای گفت: " من احساس کردم که زمان تغییر دادن باشگاه برای من فرا رسیده است. وقت آن شده بود که به یک باشگاه در کلاس جهانی نقل مکان کنم. چلسی یک پیشنهاد فوق العاده و جذاب را برای من ارائه داد و از طرفی خیلی برای این انتقال تلاش کرد.
بعد از هر مذاکره ای که با چلسی داشتم بیشتر به این موضوع پی می بردم که اینجا گزینه بسیار خوبی برای من خواهد بود."

 

 

1501224

 

 

ورنر در ادامه گفت: " چلسی سه فصل قبل و مانند منچستر سیتی در سال گذشته و لیورپول در فصل جاری به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده بود. من این احساس را داشتم که آنها به دنبال بستن یک تیم قدرتمند هستند. صحبت پنهانی درباره من وجود ندارد و همه از این موضوع مطلع هستند که پیشنهادات زیادی پیش رویم قرار داشت. با این حال مسئله مالی هیچ اهمیتی برای من نداشت چرا که در این صورت به باشگاه های چینی میرفتم.

 

من دوبار برای تفریح به لندن سفر کردم و چندین مرتبه هم برای مسابقه فوتبال به آنجا رفتم. این شهر نیز برای من فوق‌العاده هست و جذابیت بسیار زیادی برایم دارد."

دیدگاه‌ها