کد خبر : 1693171 | 11 تیر 1399 ساعت 17:55 | 40.2K بازدید | 14 دیدگاه

به مناسبت 700 گله شدن کاپیتان؛

یک نامه عجیب؛ لباس لیونل مسی در موزه ناسا! (عکس)

نشریه اوله چاپ آرژانتین در اقدامی جالب خواهان قرار گرفتن لباس لیونل مسی در موزه ناسا شده است.

یک نامه عجیب؛ لباس لیونل مسی در موزه ناسا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دیشب بارسلونا با تساوی 2-2 در نوکمپ مقابل اتلتیکومادرید متوقف شد و دو امتیاز حساس دیگر را در مسیر قهرمانی از دست داد، اما این شب مهمی برای لیونل مسی بود و او موفق شد گل شماره 700 دوران ورزشی اش را به ثمر برساند. حالا نشریه اوله به مدیران ناسا نامه زده و خواستار تکریم موفقیت های لیونل مسی شده است.

 

در این نامه آمده است: "ناسای عزیز، ما اوله، روزنامه ای ورزشی چاپ آرژانتین هستیم. ما از طرف بیشتر مردم آرژانتین و تمام هواداران، بازیکنان و مربیان سراسر جهان این نامه را می نویسیم. لیونل مسی فاتح چندین عنوان قهرمانی شده و بارها سرنوشت ساز ظاهر شده و مهم تر از همه گل شماره 700 دوران ورزشی اش را نیز به ثمر رسانده است.

 

ما تصور می کنیم زمان آن رسیده مسی به خاطر جایگاهی که در دنیای فوتبال دارد، مورد قدردانی قرار گیرد. مسی در همه روزهای دوران ورزشی اش ثابت کرده متعلق به سیاره دیگری است و همیشه تمام هواداران، سرمربیان و بازیکنان سراسر دنیا نیز این تئوری را تایید کرده اند. به همین دلیل ما معتقدیم لباس این بازیکن فرازمینی به موزه کیپ کارناوال مربوط به ناسا تعلق دارد. لباس مسی را می توان بعد از یک تکه شهاب سنگ یا آپولو 11 یا چیزهایی شبیه به این به نمایش گذاشت. این یک اقدام کوچک برای فوتبال، اما گامی بزرگ برای بشریت خواهد بود. منتظر پاسخ تان هستیم."

 

1507763

دیدگاه‌ها