کد خبر : 1693174 | 11 تیر 1399 ساعت 18:28 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

پاسخ منفی پوچتینو به قهرمان فوتبال پرتغال

مائوریسیو پوچتینو علاقه ای به مربیگری بنفیکا مدافع عنوان قهرمانی لیگ پرتغال ندارد.

پاسخ منفی پوچتینو به قهرمان فوتبال پرتغال

 به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش نشریه پرتغالی "رکورد"، با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه بنفیکا در حال مذاکره با مائوریسیو پوچتینو است و این سرمربی آرژانتینی را گزینه‌ای برای هدایت این تیم می‌داند. طبق این گزارش، این باشگاه لیسبونی خود را آماده سرمایه‌گذاری مالی قابل‌توجهی می‌کند و در این راستا استخدام سرمربی پیشین تاتنهام در برنامه آنها قرار دارد.

 

 

1491333

 

 

امروز نشریه مارکا ادعا کرد که مسئولان باشگاه بنفیکای پرتغالی برای استخدام مائوریسیو پوچتینو به عنوان جانشین برونو لاگه بی‌فایده بوده چون او دست رد به سینه آنها زده است.

گزینه جدی مدیران بنفیکا برای هدایت تیم بحران زده خود، مائوریسیو پوچتینویی بود که در ابتدای این فصل از تاتنهام اخراج شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد. پوچتینو با وجود اینکه از آن زمان بیکار بوده است، حاضر نشده هدایت بنفیکا را قبول کند و ظاهراً منتظر دریافت پیشنهادی بهتر از یک تیم بزرگتر است.

 

در همین حال نشریه اوژوگوی پرتغالی نوشته است که با پاسخ منفی سرمربی آرژانتینی به بنفیکا، این باشگاه به سراغ گزینه دومش رفته که اونای امری، سرمربی اخراجی آرسنال است. امری نیز مانند پوچتینو در اواسط فصل جاری لیگ برتر انگلیس اخراج شد و از آن زمان بیکار بوده است. هنوز مشخص نیست که سرمربی امری به تیم پرتغالی چه پاسخی خواهد داد.

بنفیکا اخیرا با شکست از ماریتیمو فاصله اش با پورتیو صدرنشین به شش امتیاز افزایش یافت. تنها 5 هفته تا پایان فصل 20-2019 فوتبال پرتغالی باقی است.

 

 

1472696

دیدگاه‌ها