کد خبر : 1693203 | 11 تیر 1399 ساعت 21:55 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

جو هارت:

می دانم قرار نیست رئال مادرید من را جذب کند

جو هارت، دروازه بان 33 ساله و انگلیسی ابراز امیدواری کرد تیمی به او اعتماد کند.

می دانم قرار نیست رئال مادرید من را جذب کند


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد قرضی جو هارت در انتهای فصل با برنلی به اتمام می رسد و این دروازه بان باتجربه برای فصل بعد بازیکن آزاد خواهد بود. جو هارت که از زمان جدایی از سیتی با تصمیم پپ گواردیولا روز خوش ندید، امیدوار است در فصل بعد در یک تیم جدید مورد اعتماد قرار گرفته و خودش را ثابت کند.

 

1211427

 

جو هارت گفت: "واقعیت این است که من مجبور شدم به مدت 18 ماه در لیگ برتر روی نیمکت بنشینم که این باعث تحقیر یا آزار من نشد. من می دانم چه کسی هستم و یادم می آید که برای تیم محلی ساندی بازی می کردم و سعی کردم در ترکیب تیم اول شهر شرزبوری تاون قرار بگیرم. من از همان اوایل دوران فوتبالم یاد گرفتم که شما می توانید در زمین فوتبال حرفهای خوبی برای گفتن داشته باشید، اما باید قادر به انتقاد از خود باشید، عملکردتان خود را تجزیه و تحلیل کنید و آرامش و راحتی داشته باشید.

 

شاید از بیرون مردم فکر می کنند شرایط وحشتناک است، اما برای من زمان آن رسیده که به جلو نگاه کرده و همه فرصت ها را بررسی کنم. وقتی حرف از دروازه بانی باشد من ذهنیتی جوان دارم. تصور نمی کنم قرار است در این شرایط تیمی مانند رئال مادرید تیبو کورتوا را بیرون کرده و من را جذب کند. من فقط به تیمی نیاز دارم که به من ایمان داشته باشد و من این اطمینان را جبران خواهم کرد."

دیدگاه‌ها