کد خبر : 1693321 | 12 تیر 1399 ساعت 17:45 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید ماروتا؛

الکسیس سانچس در اینتر ماندنی شد

الکسیس سانچس و ویکتور موزس برای تمدید قرارداد با اینتر تا پایان آگوست به توافق رسیدند.

الکسیس سانچس در اینتر ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، به په ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر تأیید کرد که الکسیس سانچس و ویکتور موزس تا پایان فصل ماندنی شده اند.

اخباری منتشر شده بود که این دو بازیکن  با توجه به اتمام قرارداد قرضی شان در پایان ژوئن، دیگر قصد ماندن در اینتر و بازی در ادامه فصل را ندارند.

 

 

1482453

 

 

ماروتا در این رابطه گفت:« ما با آنها توافق کرده‌ایم و قرار بر این شد که آنها حداقل تا بازی‌مان مقابل ختافه در لیگ اروپا در کنار ما بمانند. قابل تصور نیست که ما در تورنمنتی مانند لیگ اروپا حضور داشته باشیم و بازیکنانی که در ابتدای فصل ما را در آن تورنمنت همراهی کرده بودند در ادامه این رقابت‌ها کنار ما نباشند.»

 

 

1500216

 

 

ماروتا همچنین تایید کرد که اینتر هنوز برای خرید ساندرو تونالی ستاره تیم فوتبال برشا اقدامی انجام نداده است. در هفته های اخیر اخبار و شایعات فراوانی در مورد احتمال پیوستن تونالی به اینتر شنیده شده است.

ماروتا درباره ملی‌پوش 20 ساله برشا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« تونالی بازیکن جوانی است که اینتر می‌خواهد برای سال آینده به خدمت بگیرد اما فقط من نیستم که او را دوست دارم بلکه بسیاری از کارشناسان فوتبال ایتالیا نیز او را تأیید می‌کنند. با اینکه رابطه من با ماسیمو چلینو (مالک برشا) خوب است اما ما هنوز برای خرید این بازیکن با برشا مذاکره‌ای نداشته‌ایم.»

 

 

1502161

دیدگاه‌ها