کد خبر : 1694558 | 18 تیر 1399 ساعت 12:44 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوتار ماتئوس

هاورتز در بایرن ممکن است، اگر تیاگو و آلابا بروند

لوتار ماتئوس اسطوره بایرن مونیخ می‌گوید انتقال کای هاورتز پدیده لورکوزن به بایرن مونیخ در صورت جدایی آلابا و تیاگو آلاکانتارا از این تیم ممکن است.

هاورتز در بایرن ممکن است، اگر تیاگو و آلابا بروند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در مونیخ صحبتهایی درباره تلاش این باشگاه برای جذب کای هاورتز پدیده آلمانی بایر لورکوزن به گوش می‌رسد بیشتر خبرها حاکی از این است که چلسی برای جذب این پدیده آلمانی از شانس بیشتری برخوردار است. ولی لوتار ماتئوس اسطوره بایرن معتقد است در صورت جدایی داوید آلابا و تیاگو آلاکانتارا که شایعاتی درباره آن به گوش می‌رسد انتقال هاورتز به بایرن ممکن است.

 

1509547

 

ماتئوس در گفتگو با اسکای آلمان گفت:" اگر باشگاهی بزرگتر از لورکوزن مبلغ مد نظر رودی فولر و لورکوزن را روی میز بگذارد، من شک ندارم که کای هاورتز امسال تابستان این تیم را ترک می‌کند چون او مشخصا می‌خواهد قدم بعدی را در دوران فوتبالی خود بردارد".

 

1393300

 

اسطوره بایرن مونیخ در ادامه گفت:" رومینیگه خوب می‌داند که هر معامله‌ای برای خرید هاورتز چقدر هزینه دارد و حالا به خصوص بعد از جذب لروی سانه چنین اقدامی برای بایرن ممکن نیست. ولی اگر تیاگو و آلابا باشگاه را ترک کنند، بایرن مبالغ قابل توجهی بدست خواهد آورد به خصوص با توجه به اینکه از دستمزد بالای این دو نفر هم خلاص می‌شود و در نتیجه امکان این را پیدا می‌کند که استعداد بزرگی مثل هاورتز را جذب کند".

 

 

دیدگاه‌ها