کد خبر : 1694574 | 18 تیر 1399 ساعت 13:55 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمین تغییر سرمربی طی یک فصل در رایکا !

انتخاب علی نظرمحمدی برای پنجمین مرتبه نیمکت تیم رایکا را دستخوش تغییر و تحولات قرار داده است.

پنجمین تغییر سرمربی طی یک فصل در رایکا  ! 

به گزارش "ورزش سه"، تیم رایکای بابل که شرایط خوبی در جدول رده بندی رقابت های لیگ یک ندارد و عدم کسب نتایج قابل قبول در هفت بازی باقی مانده می تواند منجربه سقوط این تیم شود، وضعیت عجیبی را طی فصل روی نیمکت خود تجربه کرده است.


این تیم که دو سال پیش با نام خونه به خونه در آستانه رسیدن به لیگ برتر بود، فصل جدید را با تغییر نام و با مربیگری مهران نجفی آغاز کرد؛ مدیران باشگاه سپس در ادامه حسین مسگر ساروی را برای هدایت تیم انتخاب کردند و پس از مدتی هادی شکوری بازیکن سابق استقلال به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد.


پس از کسب نتایج ضعیف، بار دیگر شاهد انجام تغییرات در رایکا بودیم و اینبار علی نظرمحمدی برای حفظ تیم به بابل رفت که این انتخاب هم داومی نداشت و در ادامه رحمان رضایی هدایت تیم را عهده دار شد.


حضور بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پروجای ایتالیا بیش از 4 بازی نشد و علیرغم اینکه او 7 امتیاز از این مسابقات دریافت کرد به دلیل شرایط نامناسب مالی استعفا داد و رفت تا بار دیگر مسئولان باشگاه به سراغ علی نظرمحمدی بروند و ماموریت حفظ تیم در مسابقات را به او بدهند.


با این وصف و با انتخاب نظرمحمدی، پنجمین تغییر در نیمکت رایکا انجام شد تا این تیم شرایط ویژه ای را از این حیث در فصل جاری فوتبال ایران تجربه کرده باشد.

دیدگاه‌ها