کد خبر : 1694655 | 18 تیر 1399 ساعت 21:49 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: حالا وقت حرف در مورد خرید بازیکن نیست

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است برنامه ریزی برای فصل آتی لیگ برتر دشوار است.

کلوپ: حالا وقت حرف در مورد خرید بازیکن نیست


به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام لیگ برتر تیم هایی چون منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد و ولورهمپتون مهیای حضور در ادامه فصل رقابت های اروپایی خواهند شد. یورگن کلوپ مدعی شد اگر این تیم ها موفق به راهیابی به مراحل پایانی شوند، شرایط برای برنامه ریزی فصل بعد آسان نخواهد بود.

 

یورگن کلوپ گفت: "فصل لیگ برتر که به پایان برسد، بازیکنان یک استراحت کوتاه خواهند داشت، امیدواریم که بسته به زمان شروع رقابت های فصل بعد بتوانیم یک دوره پیش فصل کوتاه برای کسب آمادگی و تمرینات داشته باشیم. البته شرایط برای همه تیم ها به غیر از آن دسته کوچکی که هنوز در لیگ قهرمانان اروپا حاضر هستند، یکسان است.

 

1506224

 

من نمی دانم مدیران لیگ برتری چطور این مسئله و زمان شروع رقابت های فصل بعد را حل خواهند کرد. تصور کنید اگر منچسترسیتی موفق شود به فینال لیگ قهرمانان اروپا که در اواخر ماه آگوست برگزار می شود راه یابد، شرایط برای برنامه ریزی بسیار دشوار خواهد شد. همچنین اگر رسیدن به فینال برای تیم هایی چون چلسی در لیگ قهرمانان یا یونایتد و ولورهمپتون در لیگ اروپا رخ دهد. همه این اسامی هنوز در رقابت های اروپا حضور دارند و این شرایط برای آنها بسیار سخت خواهد بود.

 

البته این یک سال دشوار برای همه باشگاه های فوتبال در جهان است و فکر نمی کنم زمان آن زمان باشد که در مورد مواردی مانند فصل نقل و انتقالات صحبت کنیم  و لااقل این کار برای ما ممکن نیست."

دیدگاه‌ها