کد خبر : 1695055 | 21 تیر 1399 ساعت 09:55 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

حسین رسولی به شایعه مهاجرتش پایان داد

بازگشت ملی پوش پرتاب دیسک با یک ماه تاخیر

ملی پوش پرتاب دیسک بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره صبح امروز به ایران بازگشت.

بازگشت ملی پوش پرتاب دیسک با یک ماه تاخیر

به گزارش "ورزش سه"، حسین رسولی و بهنام شیری دو پرتابگر ماده پرتاب دیسک ایران زمستان سال گذشته برای انجام تمرینات آماده سازی و به منظور کسب سهمیه المپیک عازم کشوربلاروس شدند.


این اردوی آماده سازی قرار بود، سه ماه به طول بیانجامد، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا مدتی بعد از پایان اردو نیز به دلیل لغو مداوم پروازها و تعطیلی گسترده در کشورهای مختلف در بلاروس بمانند. فدراسیون دوومیدانی ازطریق فدراسیون دوومیدانی بلاروس نسبت به تمدید مجدد ویزا و بیمه آنها اقدام کرد و سرانجام در تاریخ ۱۱خردادماه بهنام شیری با اولین پرواز بعد از دوران شیوع ویروس کرونا به کشور بازگشت اما رسولی اعلام کرد به دلیل انجام ازدواج در بلاروس فعلا شرایط بازگشت به کشور را ندارد .


همین موضوع شایعه عدم بازگشت رسولی به ایران را به وجود آورد؛ در حالی که او حتی از بورسیه IOC با معرفی کمیته ملی المپیک ایران هم بهره می برد. البته هم فدراسیون دوومیدانی و هم کمیته ملی المپیک در یک ماه اخیر از بازگشت این پرتابگر در آینده ای نزدیک خبر دادند، تا اینکه صبح امروز سایت فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد صبح امروز حسین رسولی  با پرواز مستقیم از بلاروس به کشور بازگشت.


به نظر می رسد با بازگشت رسولی به ایران او قطعا قصد دارد به حضورش در تیم ملی ایران ادامه دهد، اما به واسطه ازدواج در بلاروس ممکن است بار دیگر به این کشور بازگردد و خودش را آنجا برای کسب سهمیه المپیک آماده کند.

دیدگاه‌ها