کد خبر : 1695097 | 21 تیر 1399 ساعت 12:42 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از سپاهان و پرسپولیس نوبت به ذوب آهن رسید؛

هت‌تریک شاهینی‌ها در باخت پنج گله!

شاهینی‌ها با تحمل یک شکست خانگی دیگر در قعر جدول باقی ماندند و یک گام دیگر به سقوط نزدیک تر شدند.

هت‌تریک شاهینی‌ها در باخت پنج گله!

به گزارش "ورزش سه" بعد از نتایج فوق العاده شاهین با میشو سرمربی کروات بوشهری‌ها، شیوع کرونا باعث شد تا کرستیچویچ قید بازگشت دوباره به بوشهر را بزند و آن‌ها را به بحران بفرستد؛ هر چند که مدیران این باشگاه، همه تلاش خود را کردند تا بتوانند او بازگردانند اما میشو به دلایل مختلف از سفر به ایران پرهیز کرد تا دوباره شاهین وارد بحران شود. انتخاب جانشین در این شرایط رقابت‌ها، وظیفه سنگینی بود که سرانجام با انتخاب مهرداد کریمیان دستیار اول میشو و عبدالله ویسی انجام پذیرفت.

 

کریمیان در دومین تجربه سرمربیگری‌اش تیمش را برابر ذوب آهن ارنج کرده بود و امیدوار بود تا بتواند به طلسم سه بازی بدون پیروزی شاهین پایان دهد اما در بوشهر، شاگردان کریمیان تحقیر شدند و شکستی پنج گله را تحمل کردند؛ نکته جالب اینجاست که شکست شب گذشته و پنچ گله شاهینی‌ها، سومین تجربه شکست پنج گله آنها در لیگ نوزدهم بود و باعث شد تا هم قعرنشین جدول بمانند و هم بدترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کنند.

 

دو شکست قبلی پنج گله شاهینی‌ها، در نیم فصل نخست و برابر تیم های سپاهان و پرسپولیس بود؛ با تحمل این شکست، شاهین در انتهای جدول ماندنی شد و در رده شانزدهم باقی ماند. آن‌ها شش دیدار حساس دیگر پیش روی خود دارند که سرمربی جوان آن‌ها امیدوار است تا بتواند تا در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش، شاهین را در لیگ حفظ کند، هر چند که بیشتر این اتفاق نیز به یک معجزه دارد!

دیدگاه‌ها