کد خبر : 1695827 | 24 تیر 1399 ساعت 11:52 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

تارتار و قلعه نویی، باثبات ترین مربیان لیگ برتر

مهدی تارتار و امیر قلعه نویی باثبات ترین مربیان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می روند.

تارتار و قلعه نویی، باثبات ترین مربیان لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی تغییرات متعدد روی نیمکت تیم ها در لیگ نوزدهم به یک رکورد عجیب رسیده و حالا نزدیک به 40 مربی در 16 تیم لیگ برتری رفت و آمد داشته اند، دو سرمربی هستند که باید به خاطر ثبات روی نیمکت از آنها صحبت کرد.


مهدی تارتار و امیر قلعه نویی سرمربیان کنونی نفت مسجدسلیمان و  سپاهان اصفهان تنها سرمربیان شاغل در لیگ برتر هستند که دست کم در 3 فصل گذشته با هر تیمی لیگ را شروع کردند با همان تیم مسابقات را به پایان رساندند.
مهدی تارتار که پارس جنوبی را به لیگ برتر رساند، در لیگ های هفدهم و هجدهم با این تیم در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و دو فصل کامل را روی نیمکت طلایی پوشان سپری کرد. این مربی جوان و موفق در لیگ نوزدهم هدایت نفت مسجدسلیمان را قبول کرد و توانست تیمی را که هرسال جزو کاندیداهای سقوط است به رتبه های بالای جدول برساند و البته در جام حذفی نیز به جمع 4 تیم برتر مسابقات برسد.


امیر قلعه نویی نیز معمولا در سال های گذشته لیگ را با همان تیمی به پایان رسانده که با آن شروع کرده است. او در گذشته این شرایط را با استقلال، تراکتور و ذوب آهن تجربه کرده بود و حالا در دو فصل گذشته نیز روی نیمکت سپاهان مسابقات را دنبال می کند.
با توجه به شرایطی که این دو مربی موفق دارند آنها لیگ نوزدهم را نیز روی نیمکت تیم های خود به پایان می رسانند تا با ثبات ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرند.

دیدگاه‌ها