کد خبر : 1705528 | 12 شهریور 1399 ساعت 13:19 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ فرناندس به مورینیو: فقط پنالتی‌زن نیستم!

برونو فرناندس به صحبتهای اخیر مورینیو درباره او که گفته بود بخش زیادی از گلهای فرناندس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده واکنش نشان داد.

پاسخ فرناندس به مورینیو: فقط پنالتی‌زن نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام با انتقاد از برونو فرناندس هموطن پرتغالی‌اش در منچستریونایتد گفته بود بخش بزرگی از گلهای او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده حالا نوبت فرناندس بود که به مورینیو پاسخ دهد.

 

1524167

 

فرناندس صحبتهای مورینیو را رد کرده و گفت تنها کسی که از نظر میزان تاثیرگذاری در گلهای تیمش آماری بهتر از او داشته کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی بوده.

 

فرناندس که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد منتقل شده تا پایان فصل برای شیاطین سرخ 22 بازی انجام داده و 12 گل به ثمر رسانده. اما 8 گل از 12 گل او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده و به همین خاطر بود که مورینیو در صحبتهای اخیرش به او طعنه زد و گفت او بیشتر گلهایش را از روی نقطه پنالتی زده.

 

اما ستاره پرتغالی یونایتد در پاسخ به مورینیو در گفتگو با روزنامه پرتغالی آبولا گفت: " من احساس نکردم که مورینیو به من نیش زده باشد. تنها چیزی که از حرف‌هایش احساس می‌کنم این است که پنالتی زن خوبی هستم. من آدم مثبتی هستم و حرف‌هایش را اینطور می‌فهمم. این یک واقعیت است و تنها به زمان حضورم در یونایتد برنمی گردد".

 

1524166

 

فرناندس در ادامه گفت: " می شنوم که بعضی می گویند این فرناندس فقط بلد است پنالتی گل کند ولی وقتی آمار را دیدم متوجه شدم در لیگ برتر تنها یک نفر تاثیرگذاری بیشتری روی گلهای تیمش داشته و او هم کوین دی بروین از منچسترسیتی بوده".

 

 

 

دیدگاه‌ها