کد خبر : 1697046 | 30 تیر 1399 ساعت 01:33 | 83.5K بازدید | 3 دیدگاه

لگانس 2 - 2 رئال؛ بالاخره وعده سرمربی بارسا عملی شد!

رئال مادرید در آخرین دیدار این فصل با تساوی 2-2 مقابل لگانس متوقف شد.

لگانس 2 - 2 رئال؛ بالاخره وعده سرمربی بارسا عملی شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که هفته گذشته قهرمانی خود را در این فصل لالیگا مسجل کرده بود، امشب در دیداری تشریفاتی برابر لگانس به تساوی 2-2 رضایت داد و حریف نیز به دسته دوم اسپانیا سقوط کرد. کیکه ستین، سرمربی بارسلونا بارها اعلام کرده بود رئال مادرید در این فصل امتیاز از دست می دهد و این اتفاق بالاخره رخ داد، اما این نتیجه دیگر فایده ای برای بارسلونا نداشت.

 

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه ششم به گل اول دست یابد، اما ضربه وینیسیوس از راه دور در اختیار سوئلار قرار گرفت.

 

اما سه دقیقه بعد رئال مادرید به گل رسید. ارسال ایسکو از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر چکشی سرخیو راموس همراه شد و گل اول رئال به ثمر رسید.

 

1512830

 

1512832

 

دقایقی بعد لگانس فرصت خوبی برای رسیدن به گل تساوی داشت، اما ضربه زمینی گیل در موقعیتی خطرناک از سمت چپ در دستان آرئولا قرار گرفت.

 

در دقیقه 36 لگانس در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه ریکو با اختلاف کمی از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

 

اما در دقایق پایانی نیمه اول لگانس به گل تساوی رسید. ارسال سیلوا از سمت چپ به برایان گیل رسید و او با ضربه دقیق از بین پاهای آرئولا موفق به زدن گل تساوی شد. در دقایق آتی اتفاق خاصی رخ نداد تا در نهایت دو تیم در پایان نیمه نخست به مساوی 1-1 رضایت دهند.

 

اما رئال مادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 51 به گل دوم دست یافت. روی پاس دقیق ایسکو، این بار مارکو آسنسیو در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه لگانس را باز کرد.

 

1512831

 

در دقیقه 60 زیدان به این نتیجه رسید کریم بنزما شانسی برای آقای گلی ندارد و او را از زمین خارج کرد تا لوکا یوویچ وارد میدان شود. در دقیقه 69 اسکار رودریگز با ضربه ای تماشایی دروازه رئال مادرید را تهدید کرد، اما شوت او در اختیار آرئولا قرار گرفت. در دقیقه 77 اسکار یک بار دیگر از پشت محوطه دروازه رئال را تهدید کرد، اما این بار نیز آرئولا عکس العمل خوبی نشان داد.

 

اما در نهایت در دقیقه 80 لگانس به گل تساوی دست یافت. ارسال زمینی سیلوا روی اشتباه میلیتائو در محوطه به آساله رسید و او با ضربه ای زمینی و دقیق کار را تمام کرد.

 

دو دقیقه بعد و روی پاس یوویچ، براهیم دیاز صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 84 رامیرز در دهانه دروازه رئال می توانست گل برتری را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در نهایت اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی 2-2 تمام شد.

دیدگاه‌ها