کد خبر : 1697427 | 01 مرداد 1399 ساعت 09:21 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آلمانی گزینه جانشینی گابی در السد

سامی خدیرا به لیگ ستارگان قطر می‌رود

گزارش های رسانه های اروپایی نشان می دهد که سامی خدیرا بازیکن سرشناس آلمانی مورد توجه یکی از باشگاه های حاضر در لیگ ستارگان قطر قرار گرفته است.

سامی خدیرا به لیگ ستارگان قطر می‌رود

به گزارش" ورزش سه" یک وبسایت ایتالیایی که اخبار باشگاه یوونتوس را پوشش می دهد گزارش داده است که سامی خدیرا در پایان فصل از تیم یووه جدا شده و قصد دارد وارد ماجراجویی تازه شود. در این گزارش آمده است که این بازیکن بعد از یک تجربه عالی در یوونتوس تورین را به مقصد دوحه و بازی در لیگ ستارگان ترک خواهد کرد.


پیش از این ماریو مانژوکیچ و مهدی بن عطیه دو بازیکن سرشناس تیم یوونتوس از این تیم به باشگاه الدحیل در قطر پیوسته اند. در این گزارش آمده است که این بازیکن آلمانی تا ژوئن سال 2021 با یوونتوس قرار داد دارد و گفته می شود که جدایی گابی بازیکن مطرح اسپانیایی از السد ، احتمال حضور سامی خدیرا را به عنوان جانشین این بازیکن در این تیم بیشتر کرده است. البته باشگاه السد اعلام کرده است که هرگونه خبر نقل و انتقالی که از سایت این باشگاه منتشر شود رسمی و واقعی است همانطور که خبر جذب سانتی کازورلا نیز اولین بار توسط وبسایت رسمی این باشگاه منتشر شد که السد بعد از جدایی گابی اسپانیایی و مارکو فابیان مکزیکی او را جذب کرد.


در همان زمان برخی از رسانه ها نام خدیرا را به عنوان گزینه باشگاه الدحیل مطرح کردند اما گزارش های رسیده هنوز مقصد قطعی این بازیکن را مشخص نکرده و تنها موضوع مطرح شده این است که مقصد بعدی این بازیکن آلمانی دوحه پایتخت قطر خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها