کد خبر : 1697667 | 02 مرداد 1399 ساعت 13:00 | 19.7K بازدید | 8 دیدگاه

مودریچ و تمجید ویژه از دو عامل مهم قهرمانی رئال

لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید تمجید ویژه ای از سرخیو راموس و کریم‌بنزما انجام داد.

مودریچ و تمجید ویژه از دو عامل مهم قهرمانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، به طور قطع نقش فوق العاده سرخیو راموس و کریم بنزما در فصل جاری رقابت ها یکی از مهمترین دلایل قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بوده است. مدافع اسپانیایی علاوه بر رهبری لوس بلانکوس 11 گل نیز برای تیمش به ثمر رساند و از طرف دیگر کریم بنزما هم با 21 گل زده بهترین گلزن رئال مادرید در رقابت های فصل جاری لالیگا لقب گرفت.

 

 

1513567

 

 

ستاره کروات رئال مادرید حالا به تمجید ویژه‌ای از این دو پرداخته است. لوکا مودریچ ابتدا درباره راموس گفت: " برادر من، سرخیو راموس یک پدیده است. این فقط حرف من نیست بلکه تجربیاتم طی این هشت سال و ارتباطی که با یکدیگر در این مدت برقرار کردیم، این را تایید می کند. راموس یک صخره 34 ساله است. وقتی شما روی عملکرد او تمرکز می کنید، متوجه می شوید که با چه انگیزه ای به دنبال موفقیت است. راموس رهبر تیم و بهترین مدافع جهان است."

 

مودریچ در ادامه به تمجید از ستاره فرانسوی رئال یعنی کریم بنزما پرداخت و گفت: " حالا همه، آن چیزی که ما در تمام این مدت درباره بنزما می‌دانستیم را درک کرده اند. بنزما یک مهاجم درجه یک است که از بازی کردن لذت می‌برد. درک او از بازی و حرکاتش برای اذیت کردن مدافعان حریف کاملاً منحصر به فرد و خاص است."

 

 

1513568

 

 

مودریچ در پایان پیرامون قهرمانی رئال مادرید در این فصل لالیگا نیز گفت: " من قبل از این 16 قهرمانی با رئال مادرید که چهار مورد آن به فتح لیگ قهرمانان اروپا بر می‌گردد، کسب کرده ام اما این عنوان لالیگا به شکل ویژه تری مرا را خوشحال کرد. ما باید پیش از این نیز عناوین داخلی بیشتری کسب می کردیم اما در برخی موارد خیلی خوب عمل نکرده بودیم."

دیدگاه‌ها