
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را در قامت سرمربی تجربه کرد و در مسجدسلیمان توانست با پیروزی بر نفت، به این عنوان دست یابد.
گل محمدی که در پایان بازی و با توجه به غیبت اصحاب رسانه در روزهای شیوع کرونا در استادیوم، مصاحبه مفصلی نداشت، در پیامی کوتاه و ویدئویی درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: این قهرمانی مبارک همه هواداران و پوکر قهرمانی مبارک هواداران.
سرمربی پرسپولیس که طی هفتههای اخیر با محرومیت و مصدومیت چهرههای تاثیرگذار تیمش مواجه شده بود و مجبور بود با تغییرات پیاپی پست بازیکنان، دیدارهای تیمش را پشت سر بگذارد، در نهایت در فاصله 4 هفته مانده به پایان فصل قهرمانی را از آن تیم خود دید و به اولین قهرمانی دوران مربیگری خود در لیگ برتر نیز دست یافته است.