کد خبر : 1698920 | 08 مرداد 1399 ساعت 14:10 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: هدفم این است که بهترین دروازه‌بان دنیا باشم

آلیسون بکر سنگربان برزیلی لیورپول می‌گوید برای کسب موفقیت‌های بیشتر با لیورپول انگیزه دارد و همیشه برای بهتر شدن تلاش می‌کند.

آلیسون: هدفم این است که بهترین دروازه‌بان دنیا باشم

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون دروازه بان برزیلی لیورپول می‌گوید برای کسب موفقیت‌های بیشتر با پیراهن لیورپول انگیزه زیادی دارد و می‌خواهد لحظه به لحظه بهتر شده و عنوان بهترین سنگربان دنیا را از آن خود کند.

 

لیورپول در تابستان 2018 آلیسون را از باشگاه آ اس رم با قراردادی به ارزش 87 میلیون دلار خریداری کرد. آلیسون از آن زمان تا امروز درون دروازه قرمزهای آنفیلد درخشیده و خیلی‌ها از او به عنوان یکی از بهترین دروازه بانها یا بهترین دروازه بان دنیا یاد می‌کنند.

 

1515281

 

آلیسون در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: " من معتقدم فصل گذشته بهترین دروازه بان دنیا نبودم. ولی من به دلیل زندگی و شرایطی که داشتم از وقتی ده سالم بود همیشه سعی کرده ام سختکوش باشم و به موفقیت دست پیدا کنم. من همیشه برای خودم هدف تعیین کرده و بعد برای رسیدن به آنها شروع به تلاش می‌کنم".

 

سنگربان برزیلی لیورپول در ادامه گفت: " من در این باشگاه پیشرفت زیادی کردم. فرصتهایی که لیورپول در اختیار یک فوتبالیست قرار می دهد تا بتواند افتخار بدست آورده و پتانسیل هایش را بالفعل کند واقعاً استثنایی است. ما حالا باید به فکر قهرمانی های بیشتر در رقابتهای بزرگی مثل چمپیونزلیگ و لیگ برتر باشیم".

 

دیدگاه‌ها