کد خبر : 1701111 | 19 مرداد 1399 ساعت 19:26 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

در شروع لیگ پس از تعطیلات چهار ماهه؛

تیمی که بهتر از قهرمان امتیاز آورده است!

شاگردان قاسم شهبا توانسته‌اند نتایجی فوق العاده درخشان را در هفته‌های اخیر به دست آوردند و مقابل مدعیان لیگ نیز ایستادگی کنند.

تیمی که بهتر از قهرمان امتیاز آورده است!

به گزارش "ورزش سه" آرمان گهر سیرجان تیمی است که واقعا در هفته‌های اخیر در راستای فوتبال پاک نمایش‌های فوق‌العاده داشته است؛ آن‌ها که تا پیش از تعطیلات لیگ به دلیل شیوع کرونا در جایگاهی از جدول بودند که نه خطر سقوط چندان تهدیدشان می‌کرد و نه امیدی به صعود داشتند اما به دنبال آن بودند تا پایانی خوش در فصل جاری داشته باشند. آرمان گهر در شروع لیگ پس از تعطیلات چهار ماهه توانست در سیرجان تیم مدعی نود ارومیه را شکست دهد، پیروزی مقابل علم و ادب بحران زده دومین برد متوالی شاگردان شهبا بود و تساوی مقابل نیروی زمینی باعث شد تا تیم روانخواه در جمع کاندیداهای سقوط قرار گیرد و سیرجانی‌ها شروعی ایده‌آل را برای خود رقم بزنند.

 

پس از توقف مقابل نیروی زمینی، برد برابر آلومینیوم اراک که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بود باعث شد تا معادلات صدرجدول پیچیده شود و شگفتی بزرگی در اراک بخورد؛ پیروزی مقابل استقلال خوزستان و دو تساوی متوالی مقابل قشقایی شیراز و هوادار تهران باعث شد تا روند شکست ناپذیری شاگردان شهبا پس از شروع دوباره لیگ حفظ شود و آن‌ها موفق به کسب 15 امتیاز شوند.

 

در شروع دوباره لیگ یک و هفت بازی که برگزار شده، آرمان گهر سیرجان در کنار هوادار تهران بهترین نتایج را در میان تیم های لیگ یکی کسب کردند؛ نتایجی حتی بهتر از مس رفسنجان که توانست امسال به عنوان اولین تیم راهی لیگ برتر شود و قهرمان لیگ یک را به دست آورد!

دیدگاه‌ها