کد خبر : 1701135 | 19 مرداد 1399 ساعت 21:00 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

با سیستم دل‌بوسکه؛ پاشا مقابل ساکت

مهدی پاشازاده سرمربی جدید شاهین بوشهر در دیدار مقابل پارس جنوبی جم از سیستم جدیدی برای تیمش استفاده کرد که مشابه با سیستم تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 بود.

با سیستم دل‌بوسکه؛ پاشا مقابل ساکت

به گزارش "ورزش سه" پس از انتقال پر سر و صدای مهدی پاشازاده از سپیدرود رشت به شاهین شهرداری بوشهر، این سرمربی توانسته با تیمش چهار امتیاز در سه دیدار اخیرش را به دست آورده است؛ پیروزی هفته گذشته در دربی استان بوشهر مقابل پارس جنوبی جم امیدها برای بقا شاهین بوشهر را زنده کرد هر چند که این اتفاق بسیار سخت و غیرممکن به نظر می‌رسد اما سرمربی جوان شاهین امیدوار است بتواند در سه دیدار پیش‌روی این مهم را ممکن سازد.

 

او برای پیروزی در دیدار با پارس جنوبی جم، سیستم تیمش را دستخوش تغییر کرد و با سیستم بدون مهاجم یا همان 0-6-4 تیمش را به میدان فرستاد؛ سیستمی که پیش از این شاید بهترین مثال آن در تیم ملی اسپانیا دوران دل‌بوسکه بود که در جام جهانی 2010 استفاده می‌شود. پاشازاده توانست با این تغییر سیستم تیمش را برنده دربی استان بوشهر کند و امیدوار است بتواند در سه دیدار پیش‌روی هم این سیستم ناجی شاهین شهرداری بوشهر شود.

 

تراکتور، صنعت نفت آبادان و استقلال سه رقیب پیش‌روی شاهین شهرداری بوشهر هستند؛ تراکتور و استقلال برای آسیایی شدن تلاش مبرمی دارند و از این جهت کار شاگردان مهدی پاشا دوچندان سخت می‌شود. آن‌ها در اولین گام فردا باید در تبریز به مصاف تراکتور بروند که باید دید می‌تواند پاشازاده تعداد بردهای خود شاهین را به عدد 2 برساند یا با شکست مقابل تراکتور، حکم سقوط یک نماینده از استان بوشهر به لیگ یک نگارش خواهد شد؟ چرا که شکست در دیدار فردا امیدها برای بقا شاهین را به کمتر از 1 درصد می‌رساند!

دیدگاه‌ها