کد خبر : 1702476 | 26 مرداد 1399 ساعت 13:45 | 40.4K بازدید | 3 دیدگاه

تفسیر روزنامه‌های اسپانیا از وضعیت استثنایی بارسا

روزنامه های اسپانیایی امروز به تنش در باشگاه بارسلونا پرداخته و از قریب الوقوع بودن تغییرات گسترده در نوکمپ خبر داده اند.

تفسیر روزنامه‌های اسپانیا از وضعیت استثنایی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تحقیرآمیز 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و ناکامی مسی و یارانش در صعود به مرحله نیمه نهایی، بازار تحلیل و گمانه زنی درباره آینده این تیم داغ است.

 

چهار روزنامه ورزشی بزرگ اسپانیا هم امروز صفحه های اول خود را به این موضوع گزارش داده و به استقبال تغییرات احتمالی در مدیریت و کادر فنی و حتی رختکن بارسا پرداخته اند.

 

1520194

 

روزنامه مارکا که در مادرید منتشر می‌شود با تیتر "بارسا در آستانه تغییرات کامل" به استقبال این مطلب رفته و تصویری از رئیس باشگاه بارتومئو، کیکه ستین سرمربی و چند بازیکن بارسلونا که احتمال جدایی شان بیشتر به نظر می رسد از جمله جرارد پیکه، لوئیس سوارز و سرخی روبرتو در صفحه اول خود منتشر کرده.

 

1520195

 

روزنامه آ اس دیگر روزنامه چاپ مادرید عکسی از بارتومئو به همراه کیکه ستین و اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا را در صفحه اول خود منتشر کرده و از تیتر " محکوم شده" استفاده کرده است. اشاره تیتر آ اس به انتقادات زیاد به تیم مدیریتی بارسا به رهبری بارتومئو است.

 

1520193

 

اما موندو دپورتیوو در این میان به معرفی نامزد مربی گری بارسا و جانشینی ستین اختصاص داده و با چاپ عکس رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند و ستاره سابق بارسا او را نامزد اصلی هدایت این تیم عنوان کرده. این در حالی است که در گذشته هم شایعات درباره هدایت بارسا توسط کومان مطرح شده و تکذیب شده بود. دیگر رسانه های اسپانیایی هم امروز از پوچتینو به عنوان گزینه اول بارسا برای جانشینی ستین یاد کرده بودند.

 

1520192

 

دیگر روزنامه کاتالان یعنی اسپورت هم امروز همچنان مثل دیروز از رنگ پس زمینه سیاه استفاده کرده و از تیتر "وضعیت اضطراری" برای توصیف شرایط بارسا استفاده کرده است. اسپورت هم ستین و بارتومئو را اصلی ترین مقصرهای وضعیت فعلی باشگاه دانسته و به احتمال واگذاری بازیکنانی که قراردادشان در معرض اتمام است صحبت کرده.

 

 

دیدگاه‌ها